Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modyfikacja oryginalnego silnika 125 na 140
Autor Wiadomość
Ogaron Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Łukasz
Skąd: Podlaskie
Pojazd: Inny Romet
Post: #1
Modyfikacja oryginalnego silnika 125 na 140
Cześć forum!

W tym temacie chciałbym zasięgnąć wiedzy odnośnie przeróbki wspomnianej w tytule. Być może ktoś z szanownego grona dokonał, lub próbował uskuteczniać takie modyfikacje.

Szczegóły techniczne mojego silnika:

Jest to silnik 125 (oznaczenie na cylindrze 124ccm) z fabrycznego Rometa Ogara 125. Nie będę podawał oznaczenia silnika, żeby nie mącić.



- Cylinder poziomy, aluminiowy z pionowym żebrowaniem wysokość bez tulei 78mm

- Średnica tłoka 52,4mm, denko z wcięciami na zawory

- Sworzeń tłoka 13mm

- Do głowicy pasuje wałek z40 od MRF (jest założony)

Według mojego rozeznania wysokość cylindra, skok tłoka i sworzeń taki sam, jak w MRF 140.


Szukałem i szukałem i nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Liczę mocno, że tutaj znajdę odpowiedź, lub ostatecznie jeżeli nikt mi nie odpowie, to chętnie kupię tanio zatarty cylinder od MRF 140.



PS
Pytałem nawet znanego YouTubera, ale niczego mądrego się nie dowiedziałem poza tym, że mój silnik ma 115ccm (z jego wzoru na YT i generalnie z dobrego wzoru nie całe 125) i że jest lipa, że oszustwo po czym po podaniu wymiarów przestał odpowiadać XD (tutaj być powinna taka emotikonka, że niby obrót dupą do rozmówcy po podaniu argumentów, ale chyba takiej niema)


Serdecznie pozdrawiam!
16-09-2022 07:57:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Czym jest obrócony czop?
Ostatni post: wazniak96
Dzisiaj 00:41:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 22
Komar 2350 nie można usta...
Ostatni post: elmer
Wczoraj 23:21:42
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 1246
Po ile teraz charty ?
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 21:54:35
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 376
019 wzmocnienie sprzęgła ...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 18:32:07
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 105
Nie da się ustawić zapłon...
Ostatni post: Kacper_R
Wczoraj 17:50:11
» Odpowiedzi: 19
» Wyświetleń: 286
Jawa 50 nagle nie odpala
Ostatni post: CzukaKabra
Wczoraj 11:17:48
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 89
Wagant 76 Supercycle Kana...
Ostatni post: spawacz84
23-09-2022 14:16:40
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 57
Komar 232 , 1969
Ostatni post: Ambero25
23-09-2022 09:12:37
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 1145
Witam!
Ostatni post: Julianowy
22-09-2022 20:40:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 62
[K] Kartery Ogar 200/ Jaw...
Ostatni post: wariator
22-09-2022 13:52:39
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 451
Romet Sport
Ostatni post: Leigh
22-09-2022 11:58:41
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 228
Dźwignia zmiany biegów WS...
Ostatni post: Szymon Kowalski
22-09-2022 11:53:00
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 76
Romet Ogar 200 Spacemana1...
Ostatni post: Bob_Harley
22-09-2022 01:29:47
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 2495
Witam Was serdecznie
Ostatni post: Szakal
21-09-2022 21:11:46
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 62
Romet Kadet po latach pow...
Ostatni post: Debesta
21-09-2022 00:37:33
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 279

Reklama