Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Silnik jawa 223
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Silnik jawa 223
(09-09-2021 17:31:52)Bob_Harley napisał(a): Co do zebatek to przy docieraniu mysle ze 12z na przod i 55 z tylu bo 13z troche za duza mi sie wydaje
Bzdura. Po co zmieniać zębatkę specjalnie na dotarcie? Najlepiej założyć od razu 13z i mieć święty spokój. Silnik dociera się normalnie jeżdżąc, a nie bojąc się jeździć.
Cylinder możesz dać do szlifu, jeśli faktycznie jest tragiczny a chcesz nówkę, to możesz brać Almota od razu z tłokiem AK20, choć nawet jakby trafił się jakimś cudem jeszcze stary chyba AK12 to też może być. Sam na czymś takim składałem silnik i złego słowa nie powiem. Jeśli nie chcesz się bawić w "tuningi" to gaźnik możesz zostawić seryjny. Jikov może i lubi paliwo, ale jest tak toporny że nic się w nim nie psuje. Zębatki jak pisałem wyżej, przód 13z, z tyłu tak jak seryjnie.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
09-09-2021 18:03:01 |
|
|
Debesta
Człowiek Sztos
Liczba postów: 1,477
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Silnik jawa 223
"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
|
|
09-09-2021 20:07:06 |
|
|
drozd
Nowy
Liczba postów: 7
Imię: Jakub
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Silnik jawa 223
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-2021 21:25:14 przez drozd.)
|
|
09-09-2021 21:17:20 |
|
|
drozd
Nowy
Liczba postów: 7
Imię: Jakub
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Silnik jawa 223
W sumie mozna ale z doswiadczenia wiem ze na 13z slabo sie jezdzi bo go muli pod kazde górki, chyba ze moj 223 tak gówniano poskładany xD a jak tylko zalozylem 12z jezdzi sie wprost wybornie
[/quote]
Nie będę nim jakoś po lasach jeździł, głównie na dojazdy do szkoły
(09-09-2021 21:54:25)wazniak96 napisał(a): No to nie pisz na szybko tylko pomyśl bo możesz kogoś w błąd wprowadzić. Na studiach inżynierskich za takie strzelanie cyferek na oko można przedmiot uwalić.
Co do cylindra to obecnie chyba najpewniejszą metodą jest po prostu oddanie na szlif oryginału. Jeśli chodzi o koszty to wyjdzie mniej więcej podobnie, może nawet ciut drożej ale coś za coś.
No niby tak, ale jeżeli cylinder serio się nie nadaje, a też kupować używany żeby jeszcze inwestować w niego
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-2021 22:05:48 przez drozd.)
|
|
09-09-2021 22:04:32 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|