| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Tłok po szlifie. 
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Gruchu   Uczeń
 
  
 
   Liczba postów: 241
 Imię: Łukasz
 Skąd: ok./Dębicy
 Pojazd: Romet Komar
 
 | 
			| Tłok po szlifie. 
 
				Panie i panowie Witajcie!   
(PS. przybyło coś Laseczek  od  mojej ostatniej aktywności czy nie??  )
 
Na wstępie pochwalę się, że Komarzyna po zimie odpaliła   ułamany był klin, a i magneto niedokręcone. Jeżdżę nim tu i ówdzie. Jest jednak słaby. Jeszcze przed zimną gdy (jak niektórzy pamiętają) oddałem go do moto mechanika ten polecił mi zmianę tłoka i pierścieni. Co miałem uczynić po zimie   
Jest już lato i chciałem się za to zabrać. Dzwonię więc do ów mechanika, a ten polecił mi znaleźć tłok po szlifie, bo zwykłego i jeszcze chińskiego to szkoda zakładać. 
 
Dlatego też pytam: 
- czy wymiana tłoka wraz z pierścieniami poprawi moc mopeda? 
- o co chodzi z tym szlifem , na Allegro znalazłem kilka tłoków, jeden po pierwszym, drugi po drugim, kolejny po trzecim szlifie?
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2012 14:16:16 przez Gruchu.)
 |  |  
	| 03-06-2012 14:15:48 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |