KTM 620 LC4/DUKE 1998 supermoto by Szymon
|
Autor |
Wiadomość |
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
KTM 620 LC4/DUKE 1998 supermoto by Szymon
Witam,
ostatnio miałem okazje to spełnienia jednego z moich marzeń, no i się udało. Zamieniłem swoją etz 250 na tego oto KTM-a. Czy to błąd nie wiem, opinie są podzielone, mi się osobiście wydaje że demoludy są mocno przewartościowane ostatnio to stwierdziłem że biere. Od lat kręciły mnie wszelkiego rodzaju enduraki, crossy, supermoto, może nie koniecznie katy, bardziej kawasaki czy coś, ale ktm wypadał pod względem kosztów i eksploatacji najlepiej. Niestety nie mogłem sobie na nie pozwolić bo to drogie wszystko było zawsze. LC4 to jedne z lżejszych i tańszych enduro, taki cross z silnikiem enduro, i o to mi chodziło, bo jak ktoś w temacie siedzi to wie że cross 4t 250-450 ma nietani remont co ok. 200mth, w przypadku 2t koło 50mth. Tu nie ma czegoś takiego, na oryginalnych częściach od remontu do remontu idzie nalatać nawet 100kkm, w każdym bądź razie jest o wiele bardziej oszczędny. Po drodze miałem okazje kupić KLR600, i wiele podobnych enduro ale odpychały mnie waga i gabaryty, LC4 natomiast wpasowywał się idealnie, ale nie było sposobności nigdy kupić. W końcu się udało
Krótko o nim, zapłon Kokusan, gaźnik keihin 41mm więc raz że tuning i bezawaryjność (oryginalny zapłon sem potrafił sprawiać kłopoty tak samo jak gaźnik dellorto). Plastiki wszystkie są z prawdziwego karbonu, oprócz przedniego błotnika, czachy, baku. Kto się kiedyś grubo wykosztował. W sumie to to jest duke z 1998, silnik jest lc4 po modach, reszta to zlepek różnych modeli, w sumie to duke nie przypomina. Kolektory nie wiem czy nie były jakieś modzone, wydech seria. Kopa to ma
Z planów to tak,
-regeneracja lewej lagi (cieknie)
-założenie kierunków
-inna lampa tył
-ogarnięcie elektryki
-założenie lusterek
-nowe klamki
-nowe gripy
-dekompresator był do roboty, ale już zrobiłem
-błotnik przedni będzie górny
-pomalowanie czachy na czarny mat
-kiedyś bym chciał kolektory owinąć w bandaż termiczny khaki
Na razie to w sumie tyle, jeszcze szukam jakiegoś pomysłu aby zrobić tak żeby szło wyłączyć światła, bo tak go muszę kręcić rozrusznikiem na włączonym oświetleniu a wtedy wiadomo że cierpi aku itd.
Foty
Oczywiście moto ma papiury
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-08-2020 02:28:09 przez Odrestaurator.)
|
|
05-08-2020 02:26:39 |
|
1 osoba postawiła piwo Odrestaurator za ten post:1 osoba postawiła piwo Odrestaurator za ten post.
seler1500 (08-05-2020)
|
DumDum
Uczeń
Liczba postów: 123
Imię: DD
Skąd: Mogilno
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: KTM 620 LC4/DUKE 1998 supermoto by Szymon
LC4 wcale takie lekkie nie jest jeśli chodzi o podstawowe wersje, ale fakt, w zakupie jest tanie.
Jak wyżej, lagi rób w komplecie. Zerknij na ceny części w serwisie, do WP48 zestaw regeneracyjny (z rabatem) wychodził tam taniej niż w zamienniku.
Inna lampa na tył to pierwsze co bym zrobił, co do błotnika, pomyśl o tym z małego SMR'a '08-'10.
Świetnie, że ma FCR'a, uważaj tylko na luzy przepustnicy, bo później problemy z ustawieniem.
No i ten carbon wspaniały <3 Chociaż szkoda, że ktoś nie zrobił liftu na model '05.
Dbaj o niego, to Cię nie zawiedzie
|
|
06-08-2020 13:00:43 |
|
|
maras52
Po co kupować jak można zrobić ?
Liczba postów: 41
Imię: Marek
Skąd: Śląsk <> SRC
Pojazd: Inny
|
RE: KTM 620 LC4/DUKE 1998 supermoto by Szymon
Cytat:Na razie to w sumie tyle, jeszcze szukam jakiegoś pomysłu aby zrobić tak żeby szło wyłączyć światła, bo tak go muszę kręcić rozrusznikiem na włączonym oświetleniu a wtedy wiadomo że cierpi aku itd.
Przekaźnik podpięty pod elektromagnes rozrusznika. Styki NC podłączasz pod obwód świateł tak że po podaniu napięcia (czyt. kręceniu rozrusznikiem) je rozwiera.
Zdravim =MRS=
Maras-Tech
BP
Elektronika cyfrowo-analogowa / Układy zapłonowe Analog/Digital CDI-TCI
|
|
06-08-2020 15:11:01 |
|
|
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: KTM 620 LC4/DUKE 1998 supermoto by Szymon
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
|
|
16-08-2020 01:20:32 |
|
|
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: KTM 620 LC4/DUKE 1998 supermoto by Szymon
Remont zrobiony, żyje
Okazało się że wystarczyło łożyska igiełkowe skrzyni zmienić bo to przez nie chodził jak sieczkarnia. Wleciał też prawie nowy tłok, zawory podocierałem itp.
Film z całej roboty:
https://www.youtube.com/watch?v=7zJtquLg8nE
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-05-2021 15:03:46 przez Odrestaurator.)
|
|
01-05-2021 15:02:45 |
|
|
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: KTM 620 LC4/DUKE 1998 supermoto by Szymon
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
|
|
17-10-2021 22:11:26 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|