Tuning ogara 202 FI
|
Autor |
Wiadomość |
zajeenc
Druciarz
Liczba postów: 4
Imię: Kasper
Skąd: Cięcina
Pojazd: Inny Romet
|
Tuning ogara 202 FI
Czołem!
Na wstępie witam wszystkich forumowiczów, to mój pierwszy wpis tutaj
Przechodząc do rzeczy, od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Ogara 202 FI, z 2018 roku. Jego osiągi są... są jakie są. I stąd ten wątek. Widziałem wiele porad dotyczących 202, tylko starszych wersji z gaźnikiem. Jeśli chodzi o mojego FI na wtrysku, nigdzie nie znalazłem konkretnych porad i może uda się nam tutaj jakieś zgromadzić.
Wiadomo, że nie chcę z motoroweru zrobić ścigacza i jeździć nim po 100 km/h, zależy mi tylko lekkim podniesieniu mocy i odblokowaniu go. Tak więc bardzo chętnie posłucham Waszych porad dotyczących właśnie blokad w wersji z wtryskiem, tego jaki cylinder będzie najlepszym wyborem, jaka wielkość zębatki itd.
Czekam na Wasze pomysły i mam nadzieję, że ten wątek przyda się nie tylko mi, ale i licznym nabywcom 202 FI
|
|
05-06-2020 13:44:25 |
|
|
Motorowerzystka
Mekanik xD
Liczba postów: 2,110
Imię: Ania
Skąd: Dzikie Mazury
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Tuning ogara 202 FI
|
|
06-06-2020 12:42:58 |
|
1 osoba postawiła piwo Motorowerzystka za ten post:1 osoba postawiła piwo Motorowerzystka za ten post.
zajeenc (06-06-2020)
|
zajeenc
Druciarz
Liczba postów: 4
Imię: Kasper
Skąd: Cięcina
Pojazd: Inny Romet
|
|
06-06-2020 18:52:39 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|