Jakiś miesiąc temu postanowiłem gruntownie odrestaurować swojego rumaka.
Oczywiście przyszedł też czas na silnik (dezamet 019) oraz gaźnik (GM13F teoretycznie). No i tu dostałem zagwozdkę.
W oficjalnej instrukcji napraw Rometów i danych technicznych, do 019stek przychodził wyżej wymieniony gaźnik.
Były już osoby co pakowały GM12F1 do trzybiegów i jechać jechał, tyle że między nimi jest duża różnica. Konkretnie:
GM12F1 - przepływ głównej duszy paliwowej 37 cm^3/min
GM13F - 55 cm^3/min
Coś to chyba musi znaczyć, a ja nie lubię kompromisów i dlatego postanowiłem pooglądać sobie mój gaźnik. Tu właśnie nasuwa się moje pytanie. Czy ktoś jest w stanie zidentyfikować to cudo pisma w metalu drukowanego (patrz zdjęcie)
Zamiast numerku mam X, a co troszkę mnie martwi, to te F12 za filtrem powietrza (zdjęcie 2).
Tak więc jako moja wiedza jest dość ograniczona, zdaje się na waszą pomoc:
Co to za gaźnik?
Jaki może mieć przepływ?
Czy da się wymienić dyszę by uzyskać te 55cm^3/min?
Gdzie znajdę zestawy do odnawiania do niego, lub jaki byłby dobry zamiennik.
Jakieś linki do stron z których ogólnie Romeciarze biorą części też by się przydały