Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
2320 sztywniak i kochane sprzeglo
|
Autor |
Wiadomość |
hakin1
Nowy
Liczba postów: 10
Imię: Mirek
Skąd: Ashford UK
Pojazd: Romet Komar
|
2320 sztywniak i kochane sprzeglo
Witam.
Szukam I szukam, ale trafic nie moge, gdzie moge kupic sprzeglo do s38, model 2320. Slizga mi sie strasznie, regulacje nic nie daja, zmiany olejow tez nie. Kupilem na alle sprzeglo kompletne do komara, ale okazalo sie ze niestety nie pasuje do mojego modelu, te nowe maja 3 bolce, stary typ ma 4 i kosz sprzeglowy jakos nie wspolgra z tym. Ma mi dojsc uzywane sprzeglo niedlugo, ale pewnie problem bedzie podonby, gdyz korek na tarczce moze byc tez juz zjechany.
Jak Wy sobie radzicie z tym? Slyszalem, zeby przegotowac korkowe tarczki, wtedy sie rozpreza, nie wiem. No I kolejna sprawa- czy sa gdzies jeszcze nowe kompletne sprzegla do s38? Pozdrawiam I czekam na Wasze opinie!! Mirek
|
|
13-08-2019 12:51:51 |
|
|
hakin1
Nowy
Liczba postów: 10
Imię: Mirek
Skąd: Ashford UK
Pojazd: Romet Komar
|
RE: 2320 sztywniak i kochane sprzeglo
(13-08-2019 23:07:37)rafi555 napisał(a): Pytanie jakie masz tarcze ? Bo bakielitowe lubią się ślizgać.
Mialem oryginalne korkowe, przyszlo nowe sprzeglo z 3 bolcami, oczywiscie nie podeszlo, wiec zmienilem tylko tarczki, a te na pewno byly bakielitowe.. Slizga sie tak, ze nie idzie kopnac..
W wolnej chwili sprobuje przegotowac stare korkowe I wstawic nowa sprezyne. Dziwie sie, ze nikt do tej pory nie wyprodukowal zamiennikow na 4 bolce, ale z drugiej strony sztywniakow nie jest tak duzo, zeby sie oplacalo.. Na veteran.pl znalazlem foty, jak ktos zamienil 4bolcowe na 3 bolcowe, moze to jest sposob na to..
|
|
14-08-2019 10:36:06 |
|
|
hakin1
Nowy
Liczba postów: 10
Imię: Mirek
Skąd: Ashford UK
Pojazd: Romet Komar
|
RE: 2320 sztywniak i kochane sprzeglo
(14-08-2019 11:53:38)kacperszkudlarek napisał(a): Wiem że może być to głupie pytanie, ale czy pod wcześniejszym ich zamontowaniu (nowych tarcz sprzęgła) moczyłeś je w oleju?
Te bakielitowe od nowego sprzegla nie moczylem.. Stare korkowe siedzialy juz w silniku, ale slizgal podczas przyspieszania, wiec postanowilem wymienic, a po wlozeniu bakielitowych jest jeszcze gorzej.
Sprezyne juz zamowilem nowa, moze to tez czesciowo jej wina, zabiore sie do tego niebawem jeszcze raz.. Jakies moze 25 lat temu smigalem Sztywniakiem mojego taty az huczalo, raz zatarlem silnik, ale nigdy nie mialem problemu ze sprzeglem, a teraz prosze- cewka bosh, swieca bosh, a maszyna nie idiosz :-)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-2019 15:04:24 przez hakin1.)
|
|
14-08-2019 15:03:59 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|