Kupiłem wał od derbi skok wału okolo 40-41 mm wiec będzie idealny pod cylinder Minarelli Horizontal lub Vertical ze względu na skok,długość korby 90 mm to dobrze ponieważ lepiej dorobić podkładkę niż kombinować z planowaniem cylindra.
Przeciwwagi stoczone ze średnicy oraz po zewnetrznych stronach.
Jedyny minus to ze sworzeń wału ma mniejsze podparcie w przeciwwadze ponieważ stopa korbowodu w derbi jest szersza i żeby jakoś wyjść z tego konieczne bylo toczenie z szerokości.
Stożek po koło magnesowe miał inny kąt wieć wiec zostal przetoczony .
Druga strona wału nie byla ruszana stożek jest taki sam ale nie ma pełnego podparcia przez to podtoczenie ale wypełnie to klejem i nałoże zebatkę podczas składania silnika.
Jak sie toczyło wał odpowiedz brzmi -cieżko
Wał nie był rozbierany do tej operacji dzieki czemu nie wymaga ponownego wazenia i ustawiania.
Lecimy dalej zamawiam;
-łożyska do silnika
-zawór membranowy,króciec od AM6 oraz gażnik 19mm
-cylinder 70 klasy sport od minarelki
No i czeka mnie rzeżba w karterach jednak padło na bezpośrednie napełnianie
Niebawem C.D.N
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-08-2018 19:29:53 przez robert2006p.)
30-08-2018 19:22:12
1 osoba postawiła piwo robert2006p za ten post:1 osoba postawiła piwo robert2006p za ten post. Wojtax15 (11-29-2018)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.