Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Dezamet 023 - modyfikacje
|
Autor |
Wiadomość |
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968
Imię: seler
Skąd: PL
Pojazd: Inny
|
Dezamet 023 - modyfikacje
Witam!
Planuję nieco zwiększyć moc fabrycznego silnika 023.
Silnik siedzi w ramie motorynki.
Mam pytanie do znawców tego silniczka - czy wymienione niżej modyfikacje przyniosą jakikolwiek efekt?
- Podniesienie okna wydechowego do 31 mm od górnej krawędzi tulei,
- Podniesienie kanałów płuczących do 36 mm od górnej krawędzi tulei,
- Zgranie kanałów płuczących z karterami, wyrównanie ewentualnych niedoskonałości,
- Oraz efekt mojej radosnej twórczości, czyli gaźnik "GM15F" z dyszą główną 0,55 mm.
Dodam, że silnik niedawno przeszedł remont generalny, tzn. nowe łożyska FAG z luzem C3, tłok i cylinder nominalny ZMD, pierścienie nominalne współczesne, tarcze sprzęgłowe, skrzynia złożona na częściach ZMD oraz w.w. "tajwański" wypełniony wał, który po 1200 km nie wykazuje oznak zużycia.
Pozdrawiam, Rafał
|
|
11-09-2017 22:16:55 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|