Witam z pod Krakowa
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
24-07-2017 16:40:29 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
24-07-2017 17:50:59 |
|
|
RAV_N
Nowy
Liczba postów: 10
Imię: Rafał
Skąd: Węgrzce
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Witam z pod Krakowa
(24-07-2017 17:50:59)nie_mientki napisał(a): Ten zbiorniczek z tyłu to do czego? Przy schowku, przed amorkiem.
Butla na powietrze - mam ją w oryginale
Jest to butla tlenowa z karetek, która była stosowana do szybkiego pompowania kół po wymianie dętki na trasie odcinka. W tym wypadku nabita powietrzem.
Zwykle kierowca za paskiem dłuższej kurtki (lub krótszego płaszcza) miał poupychane zapasowe dętki.
Widać to doskonale na zdjęciach z Rajdu Tatrzańskiego.
Narzędzia były w torbie na baku , która na wierzchu posiadała mapnik.
Były Junaki Rajdowe M07R, Crosowe M07C i one nie posiadały oświetlenia i narzędziówek oraz C miał mocniejszy silnik i wolny wydech.
Na powyższym zdjęciu konfiguracja zbliżona do Scramblera, który był robiony na rynek USA .
Takie wersje były też na dłuższe rajdy gdzie wymagano oświetlenie o przydawała się narzędziówka. W podobnej konfiguracji Junak został niejako mistrzem świata w enduro - wygrana na sześciodniówce w GA.PA.
|
|
24-07-2017 17:58:41 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
24-07-2017 18:03:37 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
24-07-2017 18:09:11 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
24-07-2017 18:10:23 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|