| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 1 głosów - 5 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Automat do zmiany biegów
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Rometowiec14 
 
 
		
			Romeciarz na całego 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 265 
Imię: Wiktor 
Skąd: ok.Tarnobrzega 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Automat do zmiany biegów 
			 
			
				1. Odkręcasz kopnik i nóżkę zmiany biegów. 
2. Odkręcasz i zdejmujesz dekiel. 
3. Odkręcasz koło magnesowe kluczem 14, dobrze by było je zablokować. Ja lokuję tak,że w otwór w kole magnesowym wkładam śrubokręt i wtedy odkręcam nakrętkę. 
4. Aby zdjąć koło magnesowe wkręcasz w nie ściągacz(możesz go kupić w każdym sklepie z częściami do starszych motocykli). Najpierw wkręcasz go palcami,a później dokręcasz kluczem 17. Tak samo dokręcasz w ściągacz to drugie(wygląda trochę jak bolec). Następnie dwoma kluczami 17 założonymi na ściągaczu kręcisz w prawo i koło zdjęte. 
5. Kiedy dostaniesz się do iskrownika ściągasz ze świecy fajkę, i wypinasz dwa kable wychodzące z iskrownika. Na iskrowniku warto zaznaczyć ustawienie zapłonu czyli śrubokrętem płaskim musisz parę razy puknąć w podstawę iskrownika oraz to co go trzyma. 
6. Po zdjęciu iskrownika z zaznaczonym zapłonem na zmieniaczu biegów jest na jego górze taki bolec i trzyma go zawleczka. Ty musisz tą zawleczkę wyjąć, a później odkręcasz zmieniacz i gotowe. 
7. Całość skręcasz analogicznie do rozbierania i pamiętaj o dokładnym ustawieniu znaków na zapłonie
 
Jeżeli czegoś jeszcze nie rozumiesz możesz pytać, bo ja wytłumaczyłem to trochę chaotycznie   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-07-2017 12:20:52 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |