Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Automat do zmiany biegów
|
Autor |
Wiadomość |
Rometowiec14
Romeciarz na całego

Liczba postów: 265
Imię: Wiktor
Skąd: ok.Tarnobrzega
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Automat do zmiany biegów
1. Odkręcasz kopnik i nóżkę zmiany biegów.
2. Odkręcasz i zdejmujesz dekiel.
3. Odkręcasz koło magnesowe kluczem 14, dobrze by było je zablokować. Ja lokuję tak,że w otwór w kole magnesowym wkładam śrubokręt i wtedy odkręcam nakrętkę.
4. Aby zdjąć koło magnesowe wkręcasz w nie ściągacz(możesz go kupić w każdym sklepie z częściami do starszych motocykli). Najpierw wkręcasz go palcami,a później dokręcasz kluczem 17. Tak samo dokręcasz w ściągacz to drugie(wygląda trochę jak bolec). Następnie dwoma kluczami 17 założonymi na ściągaczu kręcisz w prawo i koło zdjęte.
5. Kiedy dostaniesz się do iskrownika ściągasz ze świecy fajkę, i wypinasz dwa kable wychodzące z iskrownika. Na iskrowniku warto zaznaczyć ustawienie zapłonu czyli śrubokrętem płaskim musisz parę razy puknąć w podstawę iskrownika oraz to co go trzyma.
6. Po zdjęciu iskrownika z zaznaczonym zapłonem na zmieniaczu biegów jest na jego górze taki bolec i trzyma go zawleczka. Ty musisz tą zawleczkę wyjąć, a później odkręcasz zmieniacz i gotowe.
7. Całość skręcasz analogicznie do rozbierania i pamiętaj o dokładnym ustawieniu znaków na zapłonie
Jeżeli czegoś jeszcze nie rozumiesz możesz pytać, bo ja wytłumaczyłem to trochę chaotycznie
|
|
22-07-2017 12:20:52 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|