Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Składanie cylindra
|
Autor |
Wiadomość |
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
|
02-01-2017 02:04:10 |
|
|
M.c
Nowy
Liczba postów: 73
Imię: London
Skąd: London Northolt
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Składanie cylindra
(02-01-2017 02:04:10)JGNZM napisał(a): Zmierzyłeś średnicę tego cylindra? Być może nie jest on tak do końca nowy i jest po szlifie. Piszesz, że kręciłeś - ale rozumiem, że z założonym tłumikiem i gaźnikiem, bo czasem te rzeczy mają wpływ na kompresję.
Wiesz co mierzyłem 38 mm jest to nowy cylinder nigdy nie urzywany oryginalny od komara
Tłumika i gaźnika nie mam jeszcze założonego skręcone kartery cylinder i głowica
Nakręciłem nakrętkę na wał i kręciłem
Bulgocze zasysa powietrze od strony gaźnika ale jakoś to lekko sie kręci
A w cylindrze przecierz jakieś ciśnienie sie robi wiec gdy tłok podchodzi do góry to chyba nie powinno być lekko a świeca jest odkręcona
No jest jakiś opór ale czy właściwy
Już na wiosnę angole poczują zapach Polskiej motoryzacji
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2017 02:41:02 przez M.c.)
|
|
02-01-2017 02:35:35 |
|
|
XeardonLordeX
Od grata, po śliczny klasyk.
Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Składanie cylindra
jak by co "R1 R2 R3" to są oznaczenia szlifu cylindra, jeśli masz R1 to do nominału czyli 32mm średnicy dodajesz 0,25mm czyli R1=38,25mm R2=38,50mm i tak dalej...
Pyrk, pyrk, pyrk,
juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
Pyrk, pyrk, pyrk...
|
|
11-01-2017 19:28:25 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|