| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Problem z gaznikiem.
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| XeardonLordeX   Od grata, po śliczny klasyk.
 
  
 
   Liczba postów: 143
 Imię: Klaudiusz
 Skąd: Knurów
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Problem z gaznikiem. 
 
				Powiem tyle, w ogarku 205 miałem k60b rosyjski, sprawował sie superancko, po pierwszy w nim możesz ustawić przepływ na przepustnicy czyli to co każdy gaźnik i druga rzecz to jest to zę możesz w nim ustawić sobie ile ma ssać powietrza, dzięki temu że go sobie fajnie wyregulowałem na moje potrzeby, zwiększył mi moc zmniejszając spalanie, niby nie jest to logiczne dla niektórych, ale serio mogłem więcej kilometrów nim zrobić i czułem też lekką różnice, na liczniku wyszło liche 5km/h więcej i tyle, ale jego zaletą jest to ze możesz sb ustawićc jak chcesz jeździć, bo możesz dać tak że zyska duzo mocy tyle ile sie da a spalanie jak smok będzie, im większy dopływ powietrza tym mniejsze spalanie i te tym lepiej wybucha mieszanka ale bez przesady
			 Pyrk, pyrk, pyrk,
 juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
 Pyrk, pyrk, pyrk...
 |  |  
	| 28-10-2016 22:45:51 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| XeardonLordeX   Od grata, po śliczny klasyk.
 
  
 
   Liczba postów: 143
 Imię: Klaudiusz
 Skąd: Knurów
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Problem z gaznikiem. 
 
				Tylko pamiętaj że żeby ci ta moc na serio podskocyzła to musizz mieć dobry przepływ paliwa i powietrza, ale mocy to da tyle choćby pic na wode, największym jego plusem jest to że jak dobrze wyregulujesz to możesz oszczędzić sobie na paliwku
			 Pyrk, pyrk, pyrk,
 juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
 Pyrk, pyrk, pyrk...
 |  |  
	| 28-10-2016 22:50:15 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| plusminus   Technik
 
  
 
   Liczba postów: 1,003
 Imię: Iwo
 Skąd: Lubelskie
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Problem z gaznikiem. 
 
				 (28-10-2016 22:45:51)XeardonLordeX napisał(a):  Powiem tyle, w ogarku 205 miałem k60b rosyjski, sprawował sie superancko, po pierwszy w nim możesz ustawić przepływ na przepustnicy czyli to co każdy gaźnik i druga rzecz to jest to zę możesz w nim ustawić sobie ile ma ssać powietrza, dzięki temu że go sobie fajnie wyregulowałem na moje potrzeby, zwiększył mi moc zmniejszając spalanie, niby nie jest to logiczne dla niektórych, ale serio mogłem więcej kilometrów nim zrobić i czułem też lekką różnice, na liczniku wyszło liche 5km/h więcej i tyle, ale jego zaletą jest to ze możesz sb ustawićc jak chcesz jeździć, bo możesz dać tak że zyska duzo mocy tyle ile sie da a spalanie jak smok będzie, im większy dopływ powietrza tym mniejsze spalanie i te tym lepiej wybucha mieszanka ale bez przesady 
Wiesz jaka to jest mieszanka stechiometryczna i ile ona powinna wynosić? Więc teraz wyjaśnij mi, Dlaczego silnik chodzi na innym ustawieniu lepiej niż temu zbliżonemu do odpowiedniej mieszanki.
			 "Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
 
 To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
 
 Moje BP
 |  |  
	| 29-10-2016 12:04:59 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |