Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
sprężyna kopki komar 2350
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: sprężyna kopki komar 2350
Rozumiem Mariuszu, że chodzi Ci o silnik S38?
Tak jak napisałeś, sprężynę należy naciągnąć.
Możesz to zrobić przed założeniem prawej pokrywy silnika, lub po jej zdjęciu. Jeśli założyłeś już zabezpieczenie i tą tuleję mimośrodową zakładaną na wieloklinie (zderzak), no i blaszkę zderzaka, to musisz je zdjąć. W karterze zostaje gumowa poduszka zderzaka.
Zakładasz kopnik na wieloklinie, na swoim miejscu i naciągasz sprężynę ok 90 - 120 stopni. Zablokuj go sobie w tej pozycji, a z drugiej strony załóż blaszkę zderzaka i tą tuleję mimośrodową - zderzak. Zabezpieczenia jeszcze nie zakładaj, najpierw sprawdź czy sprężyna jest dość naciągnięta. Naciągnij kopnik i puść go, powinien wrócić na swoje miejsce. W tej pozycji zderzak powinien naciskając blaszkę zderzaka, lekko ugnieść poduszkę gumową.
Aha, jeśli wyżej operacja nie skutkuje, to prawdopodobnie odwrotnie założyłeś sprężynę na wałku. Niestety, ponowne rozpoławianie silnika  też to kiedyś przerabiałem
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
02-10-2016 22:01:50 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|