Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mińsk 125 400A - duży pobór prądu
Autor Wiadomość
Mateo92k Offline
Nowy
*


Liczba postów: 4
Imię: Mateusz
Skąd: Grzmiąca
Pojazd: Romet Mińsk
Post: #1
Mińsk 125 400A - duży pobór prądu
Cześć,

jakiś czas temu kupiłem Mińska typ 400A z 1990r i postanowiłem go odrestaurować. Powoli zbliżam się ku końcowi i zabrałem się za elektrykę. zamontowałem mostek diodowy i nowy oryginalny moduł, bo stary był uszkodzony. Wszystko jest ok, lecz problem tkwi jak się przełączy stacyjkę na 2-pozycję, jest wtedy bardzo duży pobór prądu z akumulatora (ponad 10A). Zauważyłem, że ma to związek z zmostkowanym pinem w stacyjce (pin 19 z 17). Tak jest również zaznaczone na schemacie. Jak się rozłączy, to jest ok. W momencie gdy stacyjka jest w pozycji 2, to pin 17 łączy się z 17a. A wiadomo, że do pinu 19 doprowadzone jest pąd stały z prostownika, a z pinu 17a wychodzi zielony kabel na moduł, do wejścia 01. Czyli jak dobrze rozumiem, tam gdzie wychodzi prąd zmienny, który idzie na mostek. Jak rozwiązać ten problem? czy można usunąć ten mostek, bo tak naprawdę nie wiem w jakim celu "eksperci" z Rometa go tam zrobili, dlaczego wyprostowane napięcie podawane jest z powrotem na wyjście napięcia zmiennego na module? No i zastanawia mnie dlaczego przy starym module nie było tego problemu.
19-11-2015 02:12:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: siwy1958
Dzisiaj 16:51:59
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 22
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: pitus74
Dzisiaj 16:38:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 1156
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Dzisiaj 14:29:52
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 4477
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: elmer
Dzisiaj 14:13:48
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 410
Wycena - Romet Ogar 205
Ostatni post: wkzarci
Dzisiaj 12:17:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 103
szablon napisu do Romet P...
Ostatni post: zbyszek61
Dzisiaj 10:14:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 575
Problem z paliwem w Romec...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 09:40:01
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 934
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: Pióro
Dzisiaj 09:39:44
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 53
Paliwo owiane legendom
Ostatni post: Mityczny Kacperek
Wczoraj 22:59:55
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 86
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: elmer
Wczoraj 21:58:19
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 417
Siema
Ostatni post: Nikodem_ek510
Wczoraj 14:23:59
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 450
ogar 205 023 mało mocy
Ostatni post: wazniak96
Wczoraj 12:09:13
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 469
Zapłon CDI
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:02:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 277
Nierówna praca silnika
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 08:59:23
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 130
Czajka 1974 - szczegółowy...
Ostatni post: zaz
19-05-2024 23:38:16
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 81

Reklama