Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogar 200 cylinder 40mm
Autor Wiadomość
marvel34 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 88
Imię: Emil
Skąd: Opole Lubelskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Ogar 200 cylinder 40mm
Mam pytanko otóż czytałem już wiele opinii na temat cylindrów pseudo 60ccm i tu pytanko czy się to opłaca otóż moja 50 jest zatarta i myślałem właśnie nad tym zestawem i tu takie pytania ...
- Czy gaźnik i zapłon wyrabia?
- Jak ma się wał przy tym zestawie ?
- I czy głowica pasuje oryginalna ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-08-2015 15:51:58 przez marvel34.)
31-08-2015 15:51:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
pawel_2540 Offline
Technik
*


Liczba postów: 861
Imię: Paweł
Skąd: Dubeczno (lub)
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
1. tak wyrabia
2. wał ma się tak samo jak na 50, ponieważ jet to tylko 55
3. tak głowica pasuje oryginalna.
Miałem ten cylinder w paru maszynkach i polecam.

Jeśli pomogłem postaw "PIWO"
31-08-2015 15:58:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
marvel34 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 88
Imię: Emil
Skąd: Opole Lubelskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
Dzięki za opinie Wink a jakaś różnica jest w jeździe ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-08-2015 16:09:48 przez marvel34.)
31-08-2015 16:09:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
pawel_2540 Offline
Technik
*


Liczba postów: 861
Imię: Paweł
Skąd: Dubeczno (lub)
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
Jest troszeczkę zrywniejszy i szybszy.

Jeśli pomogłem postaw "PIWO"
31-08-2015 17:24:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
55ccm czyli teoretycznie 10% większy moment obrotowy.
Ja w tym tygodniu zamawiam czeskie tłoki średnicy 41mm czyli prawidziwe 60ccm, wtedy jest koło 20% większy moment obrotowy.
Gdybyś był chętny to pisz do mnie, mozliwe że będę gotowe zestawy sprzedawał z cylindrem po szlifie.
31-08-2015 18:18:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,458
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #6
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
Ogar i tak nie ma kopa i nie pasuje głowica, trzeba zjechać kant.
Mam CX40 i nie zakładaj tego gówna, lepiej 38 Almot na czeskim tłoku.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
31-08-2015 19:26:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
marvel34 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 88
Imię: Emil
Skąd: Opole Lubelskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #7
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
No właśnie każdy ma inne zdanie :/
31-08-2015 22:26:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Ziomek Edek Offline
Inspektor rowów przydrożnych
*


Liczba postów: 207
Imię: Łukasz
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
Głowica w 100% pasuje. Jak 40mm to tylko almotu. Miałem kiedyś 55ccm ale cx i nie polecam. Okna i kanały w cylindrze zrobione na od!&$*#ol.... i do tego nie zowalizowany tłok, który puchnie. Najlepiej założyć czeski cyl na 2p tłoku.
31-08-2015 23:43:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
pawel_2540 Offline
Technik
*


Liczba postów: 861
Imię: Paweł
Skąd: Dubeczno (lub)
Pojazd: Inny
Post: #9
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
Ja właśnie miałem CX i sobię go chwale miałem w ogarze 200 i w kadecie i wszystko było cacy, jak się dobrze dotrze to będzie dobrze chodzić. Ja docierałem 1500km i było w porządku.

Jeśli pomogłem postaw "PIWO"
31-08-2015 23:56:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Przemi998 Offline
Komarowiec
*


Liczba postów: 5,105
Imię: Przemek
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Komar
Post: #10
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
Ja mam chińską 60 (55cm3) i nie narzekam coś tam więcej mocy przybyło ale nie wiele Wink

Moje Maszyny:
komar 2352
Romet Polo
Sprzedane:
Romet 50 t-1
Romet ogar 205
Jawa kaczka
komar 2330
01-09-2015 00:22:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Przemi998 za ten post.
Latos Offline
Sezon trwa cały rok
*


Liczba postów: 2,015
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
Post: #11
Odp: Ogar 200 cylinder 40mm
Dociera sie 1500 km ale chtba samochod

Zajrzyj do mojego zippa Smile

Mój BikePics
01-09-2015 06:53:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,458
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #12
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
(31-08-2015 23:43:53)Ziomek Edek napisał(a):  Głowica w 100% pasuje. Jak 40mm to tylko almotu. Miałem kiedyś 55ccm ale cx i nie polecam. Okna i kanały w cylindrze zrobione na od!&$*#ol.... i do tego nie zowalizowany tłok, który puchnie. Najlepiej założyć czeski cyl na 2p tłoku.
To dlaczego mi się tłok blokował skoro pasuje?

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
01-09-2015 08:58:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 355
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #13
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
(31-08-2015 17:24:18)pawel_2540 napisał(a):  Jest troszeczkę zrywniejszy i szybszy.

Guzik jest szybszy. Elastyczność może i tak ale okienka są mniejsza przez co osiąga niższe obroty. Najlepjej z czecha wybić tulej, przerobić, kupić dobry tłok i szlif.

(01-09-2015 08:58:04)KeiSangi napisał(a):  To dlaczego mi się tłok blokował skoro pasuje?

Podejrzewam chińską niedokładność, albo brak uszczelki pod cylindrem/ głowicą

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-09-2015 12:27:10 przez Conqeror.)
01-09-2015 12:26:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
pawel_2540 Offline
Technik
*


Liczba postów: 861
Imię: Paweł
Skąd: Dubeczno (lub)
Pojazd: Inny
Post: #14
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
(01-09-2015 12:26:20)Conqeror napisał(a):  Guzik jest szybszy. Elastyczność może i tak ale okienka są mniejsza przez co osiąga niższe obroty. Najlepjej z czecha wybić tulej, przerobić, kupić dobry tłok i szlif.

To zależy na jaki egzemplarz trafisz, akurat w moim przypadku okna były większe i była poprawa przyśpieszenia i prędkości.

Jeśli pomogłem postaw "PIWO"
01-09-2015 12:30:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,458
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #15
RE: Ogar 200 cylinder 40mm
(01-09-2015 12:26:20)Conqeror napisał(a):  
(31-08-2015 17:24:18)pawel_2540 napisał(a):  Jest troszeczkę zrywniejszy i szybszy.

Guzik jest szybszy. Elastyczność może i tak ale okienka są mniejsza przez co osiąga niższe obroty. Najlepjej z czecha wybić tulej, przerobić, kupić dobry tłok i szlif.

(01-09-2015 08:58:04)KeiSangi napisał(a):  To dlaczego mi się tłok blokował skoro pasuje?

Podejrzewam chińską niedokładność, albo brak uszczelki pod cylindrem/ głowicą
W jawce nie ma uszczelki pod głowicę.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
01-09-2015 13:15:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
[oddzielony] Jak założyć ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:16:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 15
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
Wczoraj 19:53:52
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 258
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 18:10:58
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 293
universal z 1989 ?
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 18:08:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 22
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
25-04-2024 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1473
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
25-04-2024 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 63
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1466
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1662
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
24-04-2024 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 553
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
24-04-2024 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10784
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 666
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 160
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 194
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16405
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
24-04-2024 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 167

Reklama