Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
Autor Wiadomość
Mefju089 Offline
Ślůnski Rometowiec
*


Liczba postów: 105
Imię: Mateusz
Skąd: Siem-ce Śląskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #16
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
W jakiej cenie CDI do jawy? Big Grin

Big Grin zaCHARTowany Big Grin
25-03-2017 00:51:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
rpd Offline
Audiofil/Informatyk/Elektronik
*


Liczba postów: 570
Imię: Robert
Skąd: Bielsko-Biała
Pojazd: Romet Komar
Post: #17
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
(25-03-2017 00:51:17)Mefju089 napisał(a):  W jakiej cenie CDI do jawy? Big Grin
130zł i w tej cenie masz:
-Nowy moduł mojego wykonania
-Nowy czujnik położenia wału
-Mocowanie czujnika + usunięcie zbędnych elementów
-Schemacik podłączenia Big Grin

Jedyne co musisz zrobić to zamocować blaszkę na magnecie, ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu, podłączyć wg instrukcji i zaopatrzyć się w mały transformatorek 12/230 Wink

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

https://www.facebook.com/Rysiubyrpd/ -Rieju MRX 70ccm
25-03-2017 00:57:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #18
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
taki regulator dostałem od tego koleżki. układ zamkniety w szczelnej obudowie, zero jakichkolwiek radiatorów, jeden upalony trystor jakoś niedawno po zakupie, ten regulator mial tez inne problemy z powodu ktorych nie dzialal jak powinien. w chinskich skuterach jest regulator na takim trystorze i tam trystor jest przymocowany do duzego aluminiowego radiatora. napisalem zeby mi zrobil schemat tego regulatora bo chcialem sobie go sam po poprawiac, on nie ma czasu. jesli macie pieniadze na wyrzucanie w bloto to zapraszam


4 trystory bez jakiegokolwiek chlodzenia mialy zamieniac w cieplo nadwyzki do 60W mocy.
09-07-2017 13:02:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kadek05 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 91
Imię: Konrad
Skąd: Wiśniew k/Siedlec
Pojazd: Romet Komar
Post: #19
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
Witam Serdecznie, w jakiej cenie możesz wykonać kompletny układ zapłonowy CDI do silnika komara s38?
Proszę o odpowiedź.
22-11-2017 00:17:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
stqc Offline
Moderator
Moderatorzy


Liczba postów: 3,745
Imię: Maciek
Skąd: Mikołajki NMR
Pojazd: Romet Chart
Post: #20
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
(09-07-2017 13:02:46)charper napisał(a):  4 trystory bez jakiegokolwiek chlodzenia mialy zamieniac w cieplo nadwyzki do 60W mocy.

Skad masz te 60w straty? Regulator pracuje w innej zasadzie jeżeli jest to tyrystorowy, nadwyżki nie zamienia na ciepło.

Ps. Jeżeli masz taka ilość straty, to warto pomyśleć czy aby nie jest jakiś problem z projektem prądnicy i odbiorem odbiorników.

Pps. 60w to bardzo dużo, dla porównania mam stacje lutownicza która ma 48w i grzeje do 400* tylko tam jest ciepło skupione, a jako ciekawostkę moge powiedzieć ze w swojej spawarce nie Mam takiej straty mocy na prostowniki który pracuje przy około 200A

Odrazu przepraszam za odkop tego tematu ale chce poruszyć ten temst
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2017 13:11:45 przez stqc.)
22-11-2017 13:08:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #21
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
(22-11-2017 13:08:40)stqc napisał(a):  
(09-07-2017 13:02:46)charper napisał(a):  4 trystory bez jakiegokolwiek chlodzenia mialy zamieniac w cieplo nadwyzki do 60W mocy.

Skad masz te 60w straty? Regulator pracuje w innej zasadzie jeżeli jest to tyrystorowy, nadwyżki nie zamienia na ciepło.

Ps. Jeżeli masz taka ilość straty, to warto pomyśleć czy aby nie jest jakiś problem z projektem prądnicy i odbiorem odbiorników.

Pps. 60w to bardzo dużo, dla porównania mam stacje lutownicza która ma 48w i grzeje do 400* tylko tam jest ciepło skupione, a jako ciekawostkę moge powiedzieć ze w swojej spawarce nie Mam takiej straty mocy na prostowniki który pracuje przy około 200A

Odrazu przepraszam za odkop tego tematu ale chce poruszyć ten temst
Temat już dawno nieaktualny, regulator pomogli mi zrobić gdzieindziej, całkiem inny i z regulacją napięcia maksymalnego. Prądnice tez przeprojektowałem bo miała bardzo dużo wad. Idzie drugi miesiąc użytkowania swojego własnego zestawu. Dzień po jeździe zmierzyłem napięcie i pokazało 12,65V. Od tamtej pory nigdy nie ładowałem akumulatora z zewnętrznego źródła. 6 cewek ładowania i zasilanie wszystkiego z akumulatora to pomyłka, bo jeśli ustawić sobie rozsądnie wolne obroty i stać w korku na włączonych światłach, to napięcie spada w okolice 10V włączcie sobie stop i kierunkowskazy, będzie jeszcze weselej. Pozbyłem się starego projektu prądnicy i tych kiczowatych regulatorów które mi podsyłaliście. Teraz wymyśliłem coś innego i wreszcie odetchnąłem.
22-11-2017 14:37:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dj.bimo Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 197
Imię: Przemek
Skąd: Okolice Gw
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #22
RE: Moduły zapłonowe, regulatory napięcia, elektronika itd.
Wysłałem ci wiadomość Pw możesz odpisać
18-04-2020 00:05:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Motorynka M3 by Decuu
Ostatni post: romek
Dzisiaj 22:50:10
» Odpowiedzi: 68
» Wyświetleń: 16304
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: elmer
Dzisiaj 21:00:59
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 1308
Witam
Ostatni post: mateuszf
Dzisiaj 15:13:50
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 34
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 14:29:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 292
Remont Silnika
Ostatni post: wojakrob
Dzisiaj 12:54:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 89
Romet Komar 2350 Dawid22
Ostatni post: Dawid22
Dzisiaj 01:37:32
» Odpowiedzi: 44
» Wyświetleń: 5701
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:49:48
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 10097
Ogar 200 Romka '84
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 08:24:48
» Odpowiedzi: 117
» Wyświetleń: 13039
Problemy z komarkiem
Ostatni post: Dawdzio
17-04-2024 21:06:07
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 291
Szum sprzegła
Ostatni post: elmer
17-04-2024 15:08:37
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 2396
jaki to model roweru zzr?
Ostatni post: beta1989
16-04-2024 22:56:39
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 202
Nowe życie Ogara po 38 la...
Ostatni post: Bob_Harley
16-04-2024 22:44:05
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 330
Remont silnika 019
Ostatni post: michanio91
16-04-2024 19:39:41
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 1151
FSM Polski Fiat 126p FL p...
Ostatni post: miszel
15-04-2024 19:24:48
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 5776
Problem z adv 250
Ostatni post: Bob_Harley
15-04-2024 18:09:51
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 507

Reklama