Jaki gaźnik do charta? (poprawa fabryki)
|
Autor |
Wiadomość |
Cziki Czing
Rometowy MacGyver
Liczba postów: 74
Imię: Rysio :)
Skąd: Świerklany-Rój
Pojazd: Romet Chart
|
Jaki gaźnik do charta? (poprawa fabryki)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-04-2015 12:36:36 przez Cziki Czing.)
|
|
26-04-2015 12:35:10 |
|
|
Cziki Czing
Rometowy MacGyver
Liczba postów: 74
Imię: Rysio :)
Skąd: Świerklany-Rój
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Jaki gaźnik do charta? (poprawa fabryki)
|
|
26-04-2015 12:50:52 |
|
|
Cziki Czing
Rometowy MacGyver
Liczba postów: 74
Imię: Rysio :)
Skąd: Świerklany-Rój
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Jaki gaźnik do charta? (poprawa fabryki)
|
|
26-04-2015 15:09:43 |
|
|
stanley
Nowy
Liczba postów: 53
Imię: Staszek
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Jaki gaźnik do charta? (poprawa fabryki)
WItajcie,
co sadzicie o gaźniku K60B, widać z wierzchu, że solidniej wygląda i ma dobrze wyglądające regulacje.
http://allegro.pl/tuning-gaznik-k60b-rom...18052.html
Ja wczoraj rozebrałem w moim charcie 14BC i ja pierd...ę jaki szajs. Takie konstrukcje były stosowane w latach 20 tych ubiegłego wieku w NSU,( ponad 100 lat temu !!!) , ale szybko zmienili na skokową regulację położenia przepustnicy, dużo precyzyjniejsze regulacje mieszanki itp.
Ten oryginalny od charta nie ma prawa działać bezproblemowo, że o regulacji nie wspomnę ( to przecież 12 f jest konstrukcyjnie dużo lepszy ).
Szukam jakiegos zestawu naprawczego dużego do 14 BC ( czyli z przepustnicą ) ale po pierwsze nie znalazłem a po drugie czy nie lepiej kupić nowy K60B za 60 zł i mieć świety spokój.
Powiedżcie jak się spisuje w charcie 210 ???
Jakiej to jest produkcji ten K60B ?
Czy bez problemu pasuje na króciec charta itp.
Czy półautomatyczne ssanie samo odbija jak się nagrzeje czy jak to działa ?
Sorry z góry za głupie może pytania , ale po 25 latach wracam do motorowerów i przez ten czas byłem poza obiegiem , wiec nie znam z praktyki konstrukcji z ostatniego ćwierćwiecza .
Dosiadam: WSK Gil, Romet Chart, Romet Ogar, Komar 3, WFM - w remoncie, Simsony Schwalbe elektryk 2,5 kW oraz 8 kW - składany po naprawie n-kodera.
|
|
25-09-2015 15:44:51 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Jaki gaźnik do charta? (poprawa fabryki)
(25-09-2015 16:38:30)stanley napisał(a): Hmm dzieki za info,
W takim razie czy ktoś wie gdzie taki nowy lub prawie nowy gaźnik kupić ?
A czym różni sie 12f od 13 f?
czy tylko dyszą paliwa czy czymś jeszcze ?
Dysza główna jest 55 zamiast 45, średnica przelotu 13 zamiast 12, czasami inaczej rozwiązany jest zawór pływakowy.
Poza tym nie wiem czy nie są jakieś różnice w przepustowości kanalików, przeróbki 12f na 13f raczej bym nie polecał bo cena tych gaźników jest taka sama.
Jak nowy to tylko dawna produkcja, nic z współczesnych nie jest dobrej jakości.
|
|
25-09-2015 16:59:43 |
|
|
stanley
Nowy
Liczba postów: 53
Imię: Staszek
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Jaki gaźnik do charta? (poprawa fabryki)
Tylko dawna produkcja też tak uważam.
Moze coś Ci się rzuci w oko to podeslij linka proszę.
Ja swoją drogą też szukam, jeden na allego używany już namierzyłem za 40 zł.
Ile może kosztować taki nowy z dawnej produkcji?
Dosiadam: WSK Gil, Romet Chart, Romet Ogar, Komar 3, WFM - w remoncie, Simsony Schwalbe elektryk 2,5 kW oraz 8 kW - składany po naprawie n-kodera.
|
|
25-09-2015 17:05:38 |
|
|
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
|
25-09-2015 21:10:32 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|