Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Komar - krzywe i luzujące się koło
|
Autor |
Wiadomość |
cyci93
Nowy
Liczba postów: 38
Imię: Łukasz
Skąd: Strzegom
Pojazd: Inny
|
Komar - krzywe i luzujące się koło
W moim Komarze 2350 co kilkaset metrów luzuje się tylne koło. Dodam że jest ono krzywe, czuć bicie w czasie jazdy, próbowałem je jakoś wycentrować, jednak to na niewiele się zdało. Koło lata w pozycji góra-dół.
Po mocnym przykręceniu koła i jeździe mocowanie jest na tyle luźne że można przesuwać palcami podkładki którymi ustala się napięcie łańcucha, więc wielka lipa, co chwile trzeba dokręcać koło, łańcuch skacze, biegi jakby "wyskakiwały", chwilami nie ma przeniesienia napędu.
I tu moje pytanie: Czy to wina krzywego koła, że łańcuch się tak szybko luzuje, czy może przyczyna tkwi gdzie indziej?
"Noś nawet dziada, póki Ci z d*py nie spada" - Marian Paździoch
Zapraszam do MOTOKOMUNY
|
|
25-02-2015 01:30:57 |
|
|
Malibu122
Uczeń
Liczba postów: 267
Imię: Marcin
Skąd: Czestochowa
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar - krzywe i luzujące się koło
Mam to samo Tym kołom po prostu odbija ! Ja swoje centrowałem już chyba z 3 razy..
Metoda jest prosta:
Zaznaczasz sobie obszar w którym koło bije góra dół, i jeżeli jest bicie w górę to napinasz szprychy w tym miejscu a przeciwległe luzujesz, a jak jest bice w dół to odwrotnie.
A następnie sprawdzasz cy nie bije na boki gotowe
|
|
25-02-2015 15:25:06 |
|
1 osoba postawiła piwo Malibu122 za ten post:1 osoba postawiła piwo Malibu122 za ten post.
mikolaj.lukasik (02-26-2015)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|