Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ogar 205 i remont silnika
Autor Wiadomość
wojtas2320 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 3
Imię: Wojciech
Skąd: kwidzyn
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #1
ogar 205 i remont silnika
Witam
Niedługo rozpocznę kapitalny remont silnika 023 i potrzebuję porady. Będę w nim wymieniał wszystko na nowe lub w lepszym stanie(mam trochę części). Ale głównie chodzi mi o dobór cylidra, tłoka, wału(których nie posiadam w lepszym stanie). Stare części już się wysłużyły więc chce je wymienić na nowe: i tutaj pytanie czy warto kupować cały zestaw naprawczy na allegro(cylinder, wał, tłok, głowica,uszczelki itp) czy te zestawy są dobrej jakości i warto je kupować?
Widziałem jeszcze zestaw ALMOT i tam niby jest napisane że to są części najlepszej jakości.Czy tak rzeczywiście jest? Czy w ogóle nie warto tego kupować i rozejrzeć się za oryginalnymi częściami ZDM?
Z góry dziękuję za odpowiedziSmile
07-02-2015 17:30:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
gumis Offline
PRAKTYKANT
*


Liczba postów: 20
Imię: TOMEK
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #2
RE: ogar 205 i remont silnika
ja dopiero co skończyłem generalkę i powiem ci że lepiej od razu kupić nowe niż dwa razy przepłacać.A jesli chodzi o zakupy na internecie to unikaj sklepu o nazwie "gmoto"
08-02-2015 13:38:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
dominik963 Offline
Technik
*


Liczba postów: 675
Imię: Dominik
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #3
RE: ogar 205 i remont silnika
Ja tez odradzam gmoto. Zamowilem ten zestaw cylinder tlok glowica i dostalem bez tloka, teraz problem mam z nimi,
08-02-2015 16:53:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Arek1997 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 16
Imię: Arek1997
Skąd: Sierpc
Pojazd: Romet Komar
Post: #4
RE: ogar 205 i remont silnika
Ja polecam ci SupraBike

Szybka przesyłka i części są dobrej jakości
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2015 17:29:02 przez Arek1997.)
08-02-2015 17:27:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
betarr50 Offline
Jeździec Sam
*


Liczba postów: 279
Imię: Łukasz
Skąd: Włodawa
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #5
RE: ogar 205 i remont silnika
jak masz pieniądze czas i chęć pracy trochę to lepiej kup oryginalne ZMD

Jedzie motorynka a na niej kuzynka.

Często w lecie jeżdżę na Romecie. Jadę do lasu narobić hałasu.

Jedzie jakiś kolo, pod nim Romet Polo.

Tłok chodzi w silniku, a mi się chce siku.

by Nie_Mientki
08-02-2015 17:37:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rafku Offline
Drucidruci tu
*


Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #6
RE: ogar 205 i remont silnika
Tyle ze oryginalne ZMD ciezko dostac, a czasami za kosmiczne pieniądze

Wał chińskiej produkcji nie jest taki zły, jak najbardziej się nadaje. Co do cylindra to ja polecam zrobić szlif starego i kupić tłok almotu, to będzie najlepsza opcja
Łożyska jeżeli chcesz pojeździć jedynie SKF, FAG, o SNR słyszałem też dobre opinie. Jeżeli chodzi o uszczelniacze to tutaj raczej nie ma jakichś różnic, pierwsze lepsze powinny być ok.


Pokaż ten zestaw almotu.

Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80

Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
08-02-2015 17:45:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Macklemor Niedostępny
Praktykant
*


Liczba postów: 488
Imię: ..........
Skąd: Polska
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: ogar 205 i remont silnika
Te zestawy do niczego się nie nadają i tyle. Kiedyś kupiłem cylinder w zestawie z tłokiem i pierścieniami + jakieś tam sworznie, zabezpieczenia itp. i powiem tyle że gówno. Co prawda 6 miesięcy przejeździło bez zarzutu ale po tym czasie tłok się zatarł a pierścienie popękały. Lepiej tak jak radzi "Rafku" dać do szlifu oryginał i dokupić tłok.
08-02-2015 18:00:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
wojtas2320 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 3
Imię: Wojciech
Skąd: kwidzyn
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #8
RE: ogar 205 i remont silnika
Ok, dzięki za porady. Postaram się poszukać oryginalnych części, na razie niczego nie będę zamawiał przez internet. W tygodniu rozbiorę silnik i sprawdzę części, a kartery dam do piaskowania. Zobaczymy co będzie...
A i dodam niestety że oryginalnego cylindra nie posiadamSad

link z allegro: http://allegro.pl/cylinder-glowica-50-ro...57283.html
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2015 18:09:48 przez wojtas2320.)
08-02-2015 18:04:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,011
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #9
RE: ogar 205 i remont silnika
(08-02-2015 16:53:46)dominik963 napisał(a):  Ja tez odradzam gmoto. Zamowilem ten zestaw cylinder tlok glowica i dostalem bez tloka, teraz problem mam z nimi,

A ja dostałem bez uszczelki pod głowicę. Natomiast linka hamulca była bez zaczepów (choć wyszło to na zdrowie). Jedynie na plus to niskie ceny i sprawna wysyłka.
08-02-2015 18:10:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MeraM Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 183
Imię: Paweł
Skąd: Olsztyn
Pojazd: Romet Komar
Post: #10
RE: ogar 205 i remont silnika
mam orginalny cylinderek 50ccm, ale do szlifu.
zainteresowany? pw
08-02-2015 19:20:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:31:56
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 57
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
Dzisiaj 09:53:40
» Odpowiedzi: 37
» Wyświetleń: 16032
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 08:52:12
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 390
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 124
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: romek
Wczoraj 20:49:08
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 10349
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
Wczoraj 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 84
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: romek
Wczoraj 07:24:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 74
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1008
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 65
Cześć
Ostatni post: Arsonn13
21-04-2024 21:20:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 44
Regeneracja gwintu na wyd...
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:19:20
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 17605
Romet Chart 210
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:15:41
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1093
Motorynka M3 by Decuu
Ostatni post: romek
20-04-2024 20:09:48
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 16497
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: romek
20-04-2024 09:25:19
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1587
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: elmer
19-04-2024 21:00:59
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 1357

Reklama