Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Brak iskry po wymianie przerywacza
|
Autor |
Wiadomość |
radzisz
Nowy
Liczba postów: 16
Imię: Filip
Skąd: Choszczno
Pojazd: Romet Kadet
|
Brak iskry po wymianie przerywacza
Z tydzień temu podczas jazdy mój kadet zaczął dziwnie chodzić po czym zgasł. Po długim marszu do domu i ściągnięciu pokrywy od iskrownika moim oczom ukazał się odkręcony magneto tzn był luźny a nakrętka ledwo co się trzymała, oczywiście klin zerwany . Przy okazji naprawy postanowiłem wymienić przerywacz, ponieważ mój już był na wykończeniu... no i tak, wcześniej po dokręceniu magneto iskra była i to porządna, a po wymianie przerywacza niestety nie ... nie wiem co może być nie tak, podmieniałem 3 różne iskrowniki i za każdym razem to samo. Co może być tego przyczyną?
Chciałbym dodać że przerwę na przerywaczu ustawiłem szczelinomierzem, a zapłon, tzn gnp zegarem
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2015 23:25:30 przez radzisz.)
|
|
10-01-2015 23:14:16 |
|
|
BartuS
( . Y . )
Liczba postów: 1,100
Imię: Bartosz
Skąd: Kielcza
Pojazd: Romet Ogar 205
|
|
10-01-2015 23:58:56 |
|
|
BartuS
( . Y . )
Liczba postów: 1,100
Imię: Bartosz
Skąd: Kielcza
Pojazd: Romet Ogar 205
|
|
11-01-2015 00:03:05 |
|
|
Damian4570
Zaawansowany hardware'owiec
Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
|
|
11-01-2015 15:45:57 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|