Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Chart] straciłem ładowanie
|
Autor |
Wiadomość |
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,006
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: straciłem ładowanie
Odpowiedź zawiera się w Twoim pytaniu.
charper napisał(a):zmieniło się tylko tyle że cewki rozmieściłem co 120 stopni a nie co 60. podłączyłem je ze sobą tak samo jak w oryginale
Dzięki temu spowodowałeś zwarcie wewnętrzne i cała moc cewek idzie w palnik (czyli w końcu je spalisz), a napięcie na końcach to tylko jakieś śmieci rzędu ułamków wolta, czy nawet kilku woltów, ale bez możliwości pobrania prądu. Nie możesz łączyć tak samo cewek jak w oryginale, jednocześnie zmieniając ich położenie względem magnesów w prądnicy, ponieważ zmieniając rozmieszczenie tych cewek, zmieniasz również kierunki przepływu prądów w tych cewkach (ponieważ cewki po przeróbce znajdują się w tym samym momencie pod innymi biegunami magnesów w porównaniu do oryginału).
Cewek nie można rzucać po całej prądnicy jednocześnie nie zmieniając sposobu ich łączenia lub kierunku nawinięcia zwojów. Jeżeli cewki są teraz rozmieszczone co 120 stopni, to musisz połączyć je równolegle (czyli początki uzwojeń razem, końce razem) i wtedy powinno ruszyć.
citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2014 17:51:07 przez BigSoft.)
|
|
08-11-2014 16:52:41 |
|
2 użytkowników postawiło piwo BigSoft za ten post:2 użytkowników postawiło piwo BigSoft za ten post.
charper (11-08-2014), kokosek (11-08-2014)
|
charper
detyfusan

Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: straciłem ładowanie
(08-11-2014 16:52:41)BigSoft napisał(a): Odpowiedź zawiera się w Twoim pytaniu.
charper napisał(a):zmieniło się tylko tyle że cewki rozmieściłem co 120 stopni a nie co 60. podłączyłem je ze sobą tak samo jak w oryginale
Dzięki temu spowodowałeś zwarcie wewnętrzne i cała moc cewek idzie w palnik (czyli w końcu je spalisz), a napięcie na końcach to tylko jakieś śmieci rzędu ułamków wolta, czy nawet kilku woltów, ale bez możliwości pobrania prądu. Nie możesz łączyć tak samo cewek jak w oryginale, jednocześnie zmieniając ich położenie względem magnesów w prądnicy, ponieważ zmieniając rozmieszczenie tych cewek, zmieniasz również kierunki przepływu prądów w tych cewkach (ponieważ cewki po przeróbce znajdują się w tym samym momencie pod innymi biegunami magnesów w porównaniu do oryginału).
Cewek nie można rzucać po całej prądnicy jednocześnie nie zmieniając sposobu ich łączenia lub kierunku nawinięcia zwojów. Jeżeli cewki są teraz rozmieszczone co 120 stopni, to musisz połączyć je równolegle (czyli początki uzwojeń razem, końce razem) i wtedy powinno ruszyć.
właśnie zacząłem się zastanawiać że to może być dlatego, ale tego nie sprawdziłem bo wstawiłem jedną cewkę świetlna i podłączyłem przez regulator do akumulatora i na wolnych obrotach utrzymywało się napiecie 6,5 Volta. Kiedyś mówiłeś mi że mogę polepszyć ładowanie stosując jedna fabryczna cewkę świetlna i jedną ładowania. Czy mogę je razem podłączyć równolegle bez stosowania mostków gretza?
|
|
08-11-2014 21:16:01 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|