Pytanie o identyfikację komarka gdyż nie wiem co to tak naprawdę jest, a jak jest już się czegoś posiadaczem to dobrze było by wiedzieć co to za model i przywracać go do fabryki. Kupiłem ramę, koła i dwie skrzynie części w tym dwa silniki jajka od młodego chłopaczka którego interesowała go chwilowa jazda, zalać max litr paliwa i pojeździć, trochę popchać, wiem sam tak robiłem mając 15 lat. Ogółem wszystko w skrzyniach zasyfione z niedbalstwa. Do rzeczy to nie podoba mnie się błotnik przedni dziwnie odstaje, stopki- podnóżki ciężko było zamontować z silnikiem, musiałem nawiercać w nich nowe otwory, guma gaźnika nie pasuje do podłączenia z ramą tak jakby silnik był za bardzo cofnięty do tyłu, siedzenie nie wiadomo od czego, brak uchwytów do montażu osłon gaźnika, jest tylko uchwyt na pompkę.
Trudno coś zidentyfikować, z twojego opisu bez zdjęć wynika że może to być równie dobrze MR-230 a równie dobrze 2351
O, teraz można Wygląda to na 2350. Tabliczki nie ma? Powinna być przy silniku, z prawej strony. Ale tu albo jej nie ma, albo zamalowana
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-09-2014 22:45:57 przez romek.)
Tabliczki brak. Starałem się szukać jakiś wybitych numerów na ramie,ale też nic. Dodam że licznik zaślepiony grubą gumą wyglądającą jak do tego stworzona. Czy ten błotnik to oryginał? Wydaje mi się że jest za płytki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-09-2014 22:52:33 przez izmajlove.)
Wegług mnie to jest model 2352, ze względu na mocowanie silnika, rurkę od filtra mógł ktoś uciąć i jest krótsza niż w oryginalnym 2352
Jeżeli chcesz zrobić oryginał, to na 2350 musisz kupić ramę, siedzenie i bagażnik.
Straszny ulep. Rama jest patrząc na numer z 1979 więc patrząc na mocowanie silnika to byłby 2352 (widać ciachnięte mocowanie od głowicy) . Jednak ten model powinien mieć silnik 017 (ew. 023), bak na korek wciskany (zamiast zakręcanego) oraz przód na teleskopach. Skłaniam się ku teorii, że ktoś wymienił z jakiegoś powodu (złamanie? wypadek? brak papierów? ) ramę w 2350 na właśnie od 2350 i masz takiego ulepa Tak, ta rama jest od 2350, składajac to wszystko do kupy byłby oryginał. PS. Masz niezły rarytas - bak z kremowym korkiem Ktos wie wgl kiedy taki występował zamiast czarnego?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-09-2014 22:59:31 przez romek.)
Bardzo dziękuję wszystkim zainteresowanym , jutro zamawiam ramę, potem wszystko piaskuję, lakieruje, silnik poleruję i składam do kupy. Więc na przyszły sezon motorek będzie jak z fabryki. Będę na bierząco wklejał foty z renowacji. Pozdrawiam wszystkich i skoro już wiem co w trawie piszczy to czas to uczcić.
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.