Tunig mechaniczny
|
Autor |
Wiadomość |
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
|
03-04-2014 15:17:26 |
|
|
krzysiu1505
Technik
Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Tunig mechaniczny
Najlepiej założyć w dziale Inne: problemy techniczne.
a jeśli chodzi o zwiększenie prędkości maksymalnej niskim kosztem, to najtaniej będzie wsadzić zębatkę 16z, przy czym licz się z tym, że o ile silnik jest w dobrej kondycji to jedną osobę na takim przełożeniu pociągnie, to z pasażerem będzie już go mulić, zwłaszcza pod górkę. A jeśli masz zaś więcej kasy, to najlepiej silnik przerobić wg. specyfikacji fabrycznej 70tki(ew. z jakimś lepszym gaźnikiem pokroju amala 16 lub binga 17), zarówno moc jak i prędkość wzrosną znacznie(moc wg. instrukcji 5,6km, na amalu lub bingu troszkę więcej, prędkość maksymalna 75km/h, z tym że jest to maksymalna prędkość jaką można utrzymywać stale bez szkody dla silnika, na pełnym gazie do 85km/h powinien dociągnąć)
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-04-2014 16:24:45 przez krzysiu1505.)
|
|
03-04-2014 16:22:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|