Poszczególne modele Rometów-zmiany na przestrzeni lat
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Poszczególne modele Rometów-zmiany na przestrzeni lat
Wnusio sam zrobił temat o rowerach, warto też pokusić się o podobny temat o motorowerach. Piszcie, w razie wątpliwości będziemy uzupełniać/poprawiać.
No i będę pierwszy.
ROMET T1
1976-1982, początkowo wychodził z dużymi schowkami i obudowanym klaksonem pod lampą:
elementy te znikały na przestrzeni lat, zdarzały się wersje z dużymi schowkami bez osłony:
I finalna wersja z małymi schowkami:
Zdarzały się też wersje z brązowymi siedzeniami:
Z racji zmian konstrukcyjnych wędrował sobie klakson. Mógł być pod lampą(jeśli jest osłona), w schowku(jeśli jest duży) lub pod siedzeniem.
Spotkać też można metalowe pokrywy dużych schowków(w starszych wersjach).
W egzemplarzach z początku produkcji mogły przytrafiać się też chromowane błotniki(oba lub tylko przedni).
Rzadko, ale spotkać można baki z zakręcanym korkiem wlewu.
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2014 03:44:22 przez nie_mientki.)
|
|
12-01-2014 03:28:32 |
|
|
MrF4k
Daaaawwccaa
Liczba postów: 5,136
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Poszczególne modele Rometów-zmiany na przestrzeni lat
Po za tym w pierwszych modelach występowały metalowe osłony łańcucha które po pewnym czasie zostały zastąpione plastikowymi. Wychodziły też róźne tłumiki zależne od wersji: długie czarne bądz chromowane oraz krótkie(takie same jak w komarze) w kolorze czarnym bądz chromowane. W pierwszych modelach stopka hamulca była inaczej wygięta oraz chromowana. Na podstawie modelu T-1 postał też model
TS-1,
(P.S-na zdjeciu jest replika tego modelu)
był produkowany w tym samym czasie co T-1 ,wyróżniał sie on m.in:
-płaską kierownicą(taką jak w komarze sporcie)
-przednim zawieszeniem całkowicie rozbieralnym(pierwsze T-1)
-krótkim bagażnikiem
-chromowanym błotnikiem
-górnym wydechem(coś na styl Simsona Enduro)
-zakręcanym bakiem
-innym tłoczeniem ramy
-dłuższym tylnym błotnikiem
-stopką hamulca(pierwsze T-1 , bądz komary)
-osłoną tłumika(chromowana z motorynki)
-wysoką głowicą(czasami można było trafić takie w innych Rometach
Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a): Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2014 13:02:47 przez MrF4k.)
|
|
12-01-2014 13:01:58 |
|
|
Taśma
Pro
Liczba postów: 3,952
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
|
RE: Poszczególne modele Rometów-zmiany na przestrzeni lat
Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-01-2014 20:35:03 przez Taśma.)
|
|
13-01-2014 20:34:19 |
|
|
Rometowiec97
TJUNER
Liczba postów: 1,280
Imię: Michał
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Poszczególne modele Rometów-zmiany na przestrzeni lat
|
|
13-01-2014 21:36:54 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|