Witam Panie i Panów,
Jako mało wtajemniczony proszę o pomoc w rozszyfrowaniu mojego Komarka. Dostałem go od kolegów, a że przyszła zima więc pora na jego remont.
Więcej zdjęć komarka są https://picasaweb.google.com/10268663865...omarek1984
Chciałbym go wyremontować zgodnie ze sztuką (tak jak swoją WSK z 62 roku: https://picasaweb.google.com/10268663865...M06L1962), ale nie wiem pod jako typ go zakwalifikować. Stąd moje pytania:
- czy rok z dowodu jest możliwy (84) a numer na ramie zaczyna się od 83?
- czy ktoś może oszacować po numerze ramy i silnika czy są zgodne z jednej epoki; rama: 438944 silnik: 190294?
- co w nim jest nieoryginalne i jakie powinno być? Proszę o wszelkie uwagi począwszy od silnika poprzez siedzenie aż na osłonie silnika, łańcucha kończąc nie zapominając o kolorze tłumika (może chrom?). Też są osłony plastikowe na śruby amortyzatorów- zgodne? Dzwonek, licznik...
- co oznacza napis POZIOM N ?
Za wszelkie wyjaśnienia oraz sugestie z góry dziękuję.
Jędrek
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-12-2013 14:15:36 przez jedrekwojtek.)
Niestety nie wczytują mi się zdjęcia z linku ale po tych z załączników wnioskuję że to jest 2352 lub 2352w (różnią się tym że 2352w miał zmianę biegów nożną a 2352 rękojeścią pokrętną). Tak tłumiki w komarach były chromowane.
Co do numerów ramy - tak jest to możliwe bo sąsiad ma Charta z nr zaczynającymi się od 89 a w dowodzie 90 mimo że numery ramy się zgadzają. Powodzenia w remoncie
Tak jak poprzednicy 2352W albo Romet 100 ze zmienionym silnikiem .
A co do remontu ja bym się wstrzymał , jest w dobrym stanie jak na swoje lata i ma swój smak . Po malowaniu już tak nie będzie .
Pozdrawiam
(28-12-2013 15:53:44)Jakub napisał(a): Tak jak poprzednicy 2352W albo Romet 100 ze zmienionym silnikiem .
A co do remontu ja bym się wstrzymał , jest w dobrym stanie jak na swoje lata i ma swój smak . Po malowaniu już tak nie będzie .
Pozdrawiam
Jest to 2352w. Nie jest to romet 100 bo w tamtej ramie było inne wycięcie na silnik takie półokrągłe
Super. Wiem ze są zwolennicy motorów zużytych i nowych, a jeszcze inni każą lakierować i wycierać w miejscu pracy kolan, nóg itp. by wyglądał jak używany... W mojej stajni motorek powinien wygladać jak z fabryki, nie wspomnę o mechanice. Na pewno mam do naprawy cały silnik bo mam krzywy wał i widziałem wałek od biegów też idealny nie jest, głowica przepuszcza. Jak rozbiorę silnik to się okaże co jeszcze.
Powiedzcie proszę jaki rodzaj kolanka do tłumika powinien być- czy taki okrągły czy lekko łamany?
Kolejne pytanie- u mnie na naklejkach nic nie widać- jaki napis? Komar czy Romet?
Zdjęcia z remontu będę wrzucał do folderu picasaweb jak na początku.
(28-12-2013 20:49:32)ziman1998 napisał(a): Napis Komar.
Co do kolanka to wydaje mi się że takie jak w Ogarze 205, ale nie jestem pewien.
czekam z niecierpliwością na efekt końcowy .
Kolanko takie jak w ogarze 205 bo jest to silnik kwadratowy tylko silniki s38 i 025 (jajowate) miały takie pół okrągłe kolanko
a czy to mozliwe, że mój komarek nie ma tabliczki znamionowej? Mam jedną ramę z 75 roku i tam na ramie przy silniku jest tabliczka, a na mojej ramie nawet nie wiem gdzie mogła by być bo nigdzie nie ma dziurek ... ?
(29-12-2013 12:47:29)jedrekwojtek napisał(a): a czy to mozliwe, że mój komarek nie ma tabliczki znamionowej? Mam jedną ramę z 75 roku i tam na ramie przy silniku jest tabliczka, a na mojej ramie nawet nie wiem gdzie mogła by być bo nigdzie nie ma dziurek ... ?
Jest to możliwe . Ja w swoim też ani śladu nie mam.
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.