Cześć. Jako, że forum służy też do pokazywania swoich pojazdów ja postanowiłem zaprezentować Ogara jako pierwszego, ponieważ jest w najgorszym stanie. Z historii jego to wiem tyle, że został wyprodukowany pod koniec 1987 roku i został zarejestrowany w tym samym roku. Jest to wersja już "poliftowa" czyli ma nową lampę przednią i tylną. W 1996 roku miał założony nowy silnik prosto z fabryki co ciekawe jest to silnik BMP.
Mam do niego nawet kartkę, że przeszedł kontrolę jakości w fabryce. W 2007 kupił go kolega mojego taty, ale nigdy go nie odpalił mimo, że silnik ma iskrę i wał się kręci. Tak po 6 latach chciał go sprzedać razem z Pegazem 750. Nikt nie był chętny oprócz mojego taty, który wziął je okazyjnej cenie te Romety dla mnie. Na razie zajmuję się pierdołami przy nim ponieważ nie mam kasy.
Plany:
- Silnik Simsona M541 - jest
- Koła odlewane z Herculesa - są
- Odmalować na oryginalny kolor - czerwień meksykańską - się zrobi ale nie w tym roku
- Doprowadzić wszystko do stanu idealnego - się robi
I to by było na tyle z planów a teraz zdjęcia:
Zaraz po kupnie
Po dokładniejszym obejrzeniu
Stan oceniam na 2+:
- jedna klamka inna i druga inna - mam w zapasie na wymianę
- manetka gazu nieoryginalna - mam w zapasie oryginał
- osłona łańcucha metalowa przecięta z Komarka - leci na złom mam nówkę sztukę do Ogara
- malowany pędzlem na czarno schowek i jego osłony - już przywrócone do oryginału
- urwane mocowanie tłumika - chyba to klasyka w Ogarach - mam oryginalne też spawane przy dawcy
- lakier z pędzla kładziony - na przyszły rok zmiana
- lampa plastikowa przednia bez licznika - wymieniona na starego typu z licznikiem
- burdel w instalacji - do ogarnięcia
- zniszczona kanapa - wymieniona na niezniszczoną
- tłumik z Komara 232 dzielony - do wymiany może uda się go sprzedać
- amortyzatory z WSK-i - znalazłem oryginalne sprężynowe
- koło przednie bez ślimaka licznika i bez dętki i opony do wymiany na odlewane.
To by było na tyle na razie postaram się go uruchomić na tym silniku co w nim jest.