Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Gaźnik, moc, zapłon. Kilka pytań.
|
Autor |
Wiadomość |
Glanc
Nowy
Liczba postów: 31
Imię: Glanc
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Gaźnik, moc, zapłon. Kilka pytań.
Witam
Od rozpoczęcia remontu wymieniłem cylinder, tłok, pierścienie, kolanko, zamontowałem tłumik od simsona, simmering na wale, uszczelki głowicy i dokładnie wyczyściłem gaźnik. Dopiero teraz pojawił się duży problem z mocą.
1. Czy regulacja gaźnika ma duży wpływ na moc?
2. W gaźniku, pod iglicą wkręca się szerszą dyszę, czy węższą?
3. Część gaźnika, która styka się z głowicą delikatnie wygięła się po łuku od wieloletniego nacisku nakrętek. Podłożyłem dodatkową uszczelkę, ale boje się nieszczelności - czy mogę ten łuk zetrzeć papierem ściernym?
4. Mam spory problem z wyregulowaniem gaźnika i zacząłem się zastanawiać, czy przyczyną nie jest rozregulowany zapłon. Objawy są generalnie takie, że nie mogę w regulacji dojść do momentu, w którym przepustnica jest prawie zamknięta śrubą, a obroty się trzymają. tak jakby mi nie starczało śrubki do regulacji obrotów. Nie wiem, może lewe powietrze?
5. Tak, czy siak chcę się zabrać za sprawdzenie zapłonu, ale nie znam się na nazewnictwie i nie wiem co jest co w tej "puszce". Czy mógłby ktoś podać jakiś link do czytelnego schematu, albo chociaż opisał jak sprawdzić, czy jest iskra na 3 mm przed GMP?
6. I jeszcze chciałem się upewnić czy biegi reguluje się tą śrubą w ałtomacie na takim pręcie co się nazywa chyba przesówka?
|
|
07-08-2013 00:44:26 |
|
|
MIREK.M2
Technik
Liczba postów: 896
Imię: Mirek
Skąd: RBR
Pojazd: Romet Pony
|
|
07-08-2013 07:47:59 |
|
|
rpd
Audiofil/Informatyk/Elektronik
Liczba postów: 570
Imię: Robert
Skąd: Bielsko-Biała
Pojazd: Romet Komar
|
|
07-08-2013 07:52:36 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|