| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Kopniak i jak rozebrać
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Java   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 58
 Imię: Michał
 Skąd: Strzelce
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| Kopniak i jak rozebrać 
 
				Cześć. Mam problem z kopniakiem bo nie odbija mi z powrotem a jak jest na biegu to kopniak idzie na dół. 
Mój silnik nie chce się rozpołowić    odkręciłem śruby na silniki ale te co są pod pokrywami w takich dziurach to tych wogóle nie można ruszyć. I tu pytanie jak moge to rozebrać żeby nie uszkodzić karteru? (Silnik jeszcze nie był rozbierany jak długo umnie jest, prawdopodobnie jest sklejony silikonem do uszczelek ;/ ) 
Prosze o pomoc   
Pozdrawiam    
 
A i jeszcze kiedyś można go było odpalić na kopkę później szwankowało i raz palił na kopa a raz na nie a teraz wogóle niechce zapalić na kopa.
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2013 00:10:22 przez Java.)
 |  |  
	| 21-01-2013 00:02:17 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| kondzio310   Kondziu
 
  
 
   Liczba postów: 810
 Imię: Konrad
 Skąd: Sieroszewice
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Kopniak i jak rozebrać 
 
				NO to żeby wymienić tą sprężyne to trzeba rozpołowić silnik, czyli musisz wszystko cały osprzęt silnika wykręcić, sprzegło, magneto, iskrownik, cylinder, zębatka z wału, wszystkie śruby odkręcasz, no i rozbijasz. Później wybijasz ten wałek na którym jest spreżyna, nowa sprężyna no i składasz spowrtoem.
 ALEE !! Jest możliwość że sprężyna ci wyskoczyła, a nie pękła, WIęc złap kopnik i pociąg go do siebie i następnie przekreć w lewo, jak sie nie uda to znaczy że spreżyna pękła.
 |  |  
	| 23-01-2013 21:55:38 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Java   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 58
 Imię: Michał
 Skąd: Strzelce
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Kopniak i jak rozebrać 
 
				No to popróbuje   
A wie ktoś może jak sobie najlepiej ustawić silnik aby po rozpołowieniu nie rozleciały mi się tryba ze skrzyni? 
Aaa i jeszcze ma ktoś może jakiś patent jak zdejmnąć wirnik (od iskrownika) i zdejmnąć to zębatke od strony sprzęgła? 
A i czy jest może jakiś sposób żeby zdejmnąć kosz sprzegłowy bez demontarzu tarcz?(bo zakładanie tarcz to troche nerwujące i pracochłonne    )
			 |  |  
	| 27-01-2013 23:34:28 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| kondzio310   Kondziu
 
  
 
   Liczba postów: 810
 Imię: Konrad
 Skąd: Sieroszewice
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Kopniak i jak rozebrać 
 
				Wirnik to prosta sprawa, wkręcasz śrube m8, albo m10, chyba M10, wkręcasz  i samo wchodzi, ale wyjmij klin żebyś nie zgubił, a silnik połóż na prawej stronie czyli tam gdzie magneto. 
 No te zapinki od docisku musisz zdjąć, bo bod dociskiem jest śruba od kosza, a żeby rozebrać silnik musisz wyciągnąć kosz sprzegłowy bo pod nim jest śruba silnika, a na te zapinki mam sposób i robisz w to 10 minut.
 
 Zębatkę z wału musisz ściągaczem ściągnąć, chyba że ci wał zostanie w lewym karterze to może zostać. Ale radził bym ją zdjąć,
 |  |  
	| 28-01-2013 01:16:57 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |