| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Romet Ogar 200 maksymalny tuning
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Artur 
 
 
		
			Zachmurzony 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,356 
Imię: Artur 
Skąd: Poznań 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Ogar 200 maksymalny tuning 
			 
			
				Cytat:jak tylko tu gimby i nima pożytku 
Proponowałbym wyciągnięcie jakiś konsekwencji za obrazę wszystkich użytkowników. 
Co do tematu - ciężka jest odpowiedź na to pytanie, bo ciężko byłoby znaleźć porządne części. Możesz poczytać o "tjuninku" artykuły różne - podcinanie tłoka, dorabianie kanałów i inne cuda - to już zostało opisane. 70 cm3 pewnie da się wsadzić, ale wiązało by się to z dużą ingerencją w konstrukcję silnika, a nie samą wymianą części. No - chyba, że jakiś cudotwórca wymyślił taki cylinder do 223, ale o tym nie słyszałem. 
Najprościej byłoby wsadzić inny silnik - np. od WSK. Ogar jest lekki więc osiągi powinny być dobre. Jest to częsta przeróbka, więc ktoś pewnie to opisał, i to niejednokrotnie. Poza tym, skoro wiele osób tak robi, to nie powinno być problemu. Aczkolwiek nie pamiętam, czy 200 nie ma czasem innego mocowania, trzeba by sprawdzić lub przerobić ramę...
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-12-2012 14:19:58 przez Artur.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 25-12-2012 14:18:19 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Sr-ka 
 
 
		
			Praktykant 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 363 
Imię: Łukasz 
Skąd: Grzegorzew 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 25-12-2012 14:44:35 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |