Ocena wątku:
- 2 głosów - 4 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Powrót do Życia Komara
|
Autor |
Wiadomość |
MOTÓRZYSTA
Banned
Liczba postów: 401
Imię: Jarek
Skąd: dolnysląsk
Pojazd: Inny
|
RE: Powrót do Życia Komara
(24-09-2012 15:45:54)Artur napisał(a): Co do mojej wypowiedzi - to jest wyliczenie proporcji metodą na krzyż - tak uczyli mnie na matematyce Jak ktoś się zna, to może sobie to skracać czy wzory robić, ale to jest po prostu liczenie "źródłowe"
TheDragon97PL, ja do Ogara zalałem mieszankę z Mixolem od Komara... kopci bardziej niż lokomotywa
adex.1997, lej wg książki, czyli 1:20 na dotarciu Pamiętaj tylko, że jak zaczniesz Mixola lać to na inny olej raczej nie zmienisz już - nagar się Tobie porobi, a "nowoczesne" oleje (te całe syntetyczne czy jakie tam) gemelę całą porozpuszczają i dopiero się naczyścisz
Pierwszy raz czytam takie głupoty jak każdy wie z olejami na każdym forum są wielkie dyskusje dlatego chce tylko sprostować wypowiedz kolegi który pisze bzdury
Czemu książka serwisowa podaje że powinien być lany moksol??
Bo dziwne by kazali lać inny olej jeżeli na rynku były tylko dwa oleje miksol i lux dlatego nie ma co się sugerować serwisówką
Który olej zastawia nagar
Sami możecie wywnioskować że miksol i lux zostawiają straszne ilości nagaru po stanie waszych tłumików i kolanek nie mówiąc o tłoku
Jeżdżąc na miksolu silnik zajeździ na się szybciej niż na lepszych olejach ponieważ jakośc moksolu jest strasznie lipna
Dlatego polecam półsentetyczne oleje które są nisko dymne lepiej smarują nasz silnik i nie trzeba robić takich mieszanek jak ja podaje serwisówka spokojnie możemy lać 100ml na 4l paliwa i silnik nie bedzie się mocno grzał
oleje (te całe syntetyczne czy jakie tam) gemelę całą porozpuszczają i dopiero się naczyścisz (wypowiedział bym sie o tym ale nie wiem co on miał na mysli )
|
|
24-09-2012 16:11:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|