Witam. Prosiłbym o wycenę mojego Ogara 205.
Na początek małe foto:
-Nowy lakier (RAL 3000)
-Wymienione wszystkie łożyska oraz simeringi w silniku
-Nowe pierścienie
-Nowy klin na wale
-Nowe nakrętki na wał
-Nowe tarcze sprzęła
-Nowa świeca zapłonowa (Iskra F80)
-Komplet uszczelek (oczywistość ; ))
-Nowe linki (oprócz gazu, gdyż tymczasowo jest zamontowana manetka z WSK. Oryginalną manetkę z rolgazem i klamką oczywiście mam i dorzucam do kompletu)
-Nowy kranik gdyż stary przeciekał
-Filtr paliwa
-Nowe żarówki
-Nowa instalacja elektryczna (wystarczy podłączyć)
-Nowa sprężyna stopki
-Nowy olej w skrzyni (Hippol)
Na zdjęciu brak przedniej i tylnej lampy (mam je i niebawem zamontuje), pokrywy magneta (oczywiście też mam), osłony łańcucha (też mam), linki prędkościomierze (mam nową).
Romet posiada ciągłość umów od pierwszego właściciela (mam fakturę zakupu która to potwierdza), więc nie będzie problemów z rejestracją. Romet posiada również tablicę.
Jak myślicie ile mógłbym za niego maksymalnie dostać ?
Zapomniałem napisać o stanie technicznym ; )
Ogar ogólnie odpala, czasem nawet za pierwszym.
Do porządnej regulacji jest zapłon oraz gaźnik który trzeba by było wymienić (sam korpus, gdyż ten "haczyk" jest ułamany i może tam łapać lewe powietrze)
Jedynka nie wchodzi. Nie wiem co na to poradzić. Przed remontem wchodziła bez problemu, więc tryby są wporządku.
Jeszcze jedno. Ile dostanę za dowód rejestracyjny ( nie na mnie, ani też nie mam umowy ks) Ogara 200 ? Czy taki proceder sprzedaży dokumentu jest legalny >?