Moje komarki
|
Autor |
Wiadomość |
Gangster
Banned
Liczba postów: 20
Imię: Łukasz
Skąd: BP okolice
Pojazd: Inny
|
RE: Moje komarki
Błażej, że niby co, że się nie zmieści, czy że za mocny będzie?
Ludzie jeżdżą ponad stukonnymi motocyklami na ulicach gdzie niewielki błąd może się skończyć tragicznie, a w terenie jeżdżą motorki o pojemności 900, więc mały silnik ETZ nie powinien zrobić wielkiego wow. Jeśli chodzi o zamontowanie silnika, to nie jest wcale trudna czynność, przerobienie mocowań na silnik, wydłużenie ramy, lag, wzmocnienie tylnego wahacza, zamontowanie gaźnika oraz przeróbka wydechu. Najsłabszym elementem w takiej przeróbce są fabryczne hamulce, ale i tutaj z pomocą przychodzą nam "nowoczesne" chińskie kible i motorowery gdzie w co drugim na przedniej osi jest zamontowana tarcza hamulcowa. Spięcie wiązki elektrycznej pownno zająć nie więcej jak jeden wieczór.
Inną sprawą jaka weryfikuje możliwość takiej przeróbki jest dostępność do narzędzi, materiałów, koszta oraz potrzebna wiedza teoretyczna oraz praktyka potrzebna do wykonania takiej przeróbki.
|
|
29-08-2012 00:46:08 |
|
|
wolnyykubaa
Nowy
Liczba postów: 14
Imię: Mów mi Kuba
Skąd: Odcinek
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Moje komarki
Niech autor tego tematu zajrzy do mojego tematu ja wyglądać powinna rama przygotowywana do silnika wsk Ten silnik nie ma smarowania przy takim pochyleniu chyba że na kole cały czas jeździsz.
Mój kolega tak ja ty zamontował silnik wsk to mu się urąbał w czasie jazdy i 6 tygodni w gipsie siedział .
To nie jest silnik rometa że na dwóch śrubach wytrzyma
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2012 09:37:24 przez wolnyykubaa.)
|
|
29-08-2012 09:36:43 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
14-11-2013 12:52:26 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|