Romet Chart 211 Błażeja
|
Autor |
Wiadomość |
seba_1239
Romet Ogar 205
Liczba postów: 149
Imię: Sebastian
Skąd: Kowale
Pojazd: Romet Ogar 205
|
|
10-08-2012 00:02:50 |
|
|
Błażej
Zawodowiec
Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Chart 211 Elektronik Błażeja- budowa
Chciałem wyczyścić ten silnik na plombach... Pierwsze co to myślę zobaczę w jakim stanie jest cylinder, głowica i tłok. Silnik ma prawdziwy przebieg 22800 km tak dwadzieścia dwa tysiące osiemset kilometrów. Cylinder ideał. Zadnej ryski, próg z jednej strony lekko wyczuwalny. Myślę, jest ok. Wlewam benzyny na tłok. Stoi minutę i kapie z kanału wydechowego. Lipa myślę, przyglądam się w kanał i widzę jakieś drobne wgniotki a pierścień dolny obracając magnetem się rusza. Rozpinam plombę i ściągam gar. Oto co widzę...
Wkładam do niego swój silnik.
Remontowany w roku 2001. Posiada nowe: wał, łożyska, simmeringi, kosz sprzęgłowy od silnika 70ccm z małą zębatką. Nowy wkład sprzęgła i nowy wałek krzywkowy z wodzikiem i wszystkie wałki, tryby. Ogólnie cała nowa skrzynia. Stary jest wałek kopniaka i kosa, ale są w stanie idealnym. Oczywiście nowe uszczelki i inne
Cylinder po szlifie na tłoku R2 39 mm ZMD cylinder i ZMD tłok oraz ZMD pierścienie, uzywana głowica
Nie będzie miał plomb, ale trudno, przynajmniej będzie idealny i niezawodny, po remoncie.
|
|
11-08-2012 00:07:32 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|