Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Chart pali 10L.
|
Autor |
Wiadomość |
gabriel0
☭Ciśniem klamoty do lasu☭
Liczba postów: 1,494
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Chart pali 10L.
Wg moich dzisiejszych rozliczeń. Przejechałem 4,3km na 400ml paliwa.
Wg działania 4,3*2,5=10,75 czyli na 1L przejadę 10km... Czyli to już jest wg mnie nienormalne.
10,75*10L to już jest powalające =107,5... Czyli koło 9,5l
Czy to możliwe czy to mój błąd w obliczeniach?
Na liczniku było ...65,9 a po 400ml paliwa jest ...70,2
Czy ktoś może to obliczyć (jeżeli ja się pomyliłem) i powiedzieć dla czego może się tak dziać? bo ja na razie obstawiam gaźnik...
BŁĄD W OBLICZENIACH, ZARAZ TO OBLICZE I NAPISZĘ
Chyba wszyję mu esperal.
"Ten komar za pomału się porusza"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-08-2012 21:41:46 przez gabriel0.)
|
|
10-08-2012 21:37:40 |
|
|
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart pali 10L.
Masz gaźnik 14MC - 90%, że padło uszczelnienie rozpylacza w komorze pływaka. Tam jak masz te blaszki/miseczki i sprężynkę - pod tą od strony korpusu jest uszczelnienie. Jak zacznie przepuszczać, to takie rzeczy się właśnie dzieją. Trzeba wymienić, bo jak tam masz nieszczelność, to Chart nie dość, że ciągnie paliwo dyszą, to jeszcze poprzez szczelinę między rozpylaczem, a korpusem. Stąd takie spalanie.
Mowa o tym:
Fabrycznie jest tam taki specjalny, cieniutki oring, ja nie miałem innego, więc dałem grubszy i zdał egzamin. Na ostatnich zdjęciach, gdzie oring jest podniesiony - widać szczelinę między rozpylaczem a korpusem (rozpylacz wtedy już jest luźny i można go wyciągnąć po demontażu przepustnicy).
citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2013 11:49:02 przez BigSoft.)
|
|
08-06-2013 11:34:09 |
|
2 użytkowników postawiło piwo BigSoft za ten post:2 użytkowników postawiło piwo BigSoft za ten post.
gabriel0 (06-09-2013), Przemek (06-08-2013)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|