Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Chart, Wydech
|
Autor |
Wiadomość |
wojtekr35
TeRrOrYsTa
Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
RE: Chart, Wydech
Tłumik z kolankiem jest połączony tak, że kolanko wchodzi w tłumik, na tłumiku masz gwint na którą idzie nakrętka, musisz szmata owinąć tą część kolanka która wchodzi w tłumik, włożyć to kolanko i nakręcić tą nakrętkę. Tak wiem w pierwszym poście mi się pomyliło i napisałem, że szmata na gwint. A te drugie miejsce, to wiem, że jest tam końcówka, którą się wyjmuje to tam też jakoś musisz uszczelnić, trochę wyobraźni Charta nigdy nie miałem to Ci dokładnie nie powiem czym i jak.
MZ SM 125 & DT 125 RE
"Wszystko jest dla ludzi, wszystko też może Cię zabić"
http://www.facebook.com/pages/Supermoto-...2273483398
|
|
28-07-2012 01:28:21 |
|
1 osoba postawiła piwo wojtekr35 za ten post:1 osoba postawiła piwo wojtekr35 za ten post.
Kiimi (07-28-2012)
|
Kiimi
Nowy
Liczba postów: 9
Imię: Denis
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart, Wydech
(28-07-2012 01:28:21)wojtekr35 napisał(a): Tłumik z kolankiem jest połączony tak, że kolanko wchodzi w tłumik, na tłumiku masz gwint na którą idzie nakrętka, musisz szmata owinąć tą część kolanka która wchodzi w tłumik, włożyć to kolanko i nakręcić tą nakrętkę. Tak wiem w pierwszym poście mi się pomyliło i napisałem, że szmata na gwint. A te drugie miejsce, to wiem, że jest tam końcówka, którą się wyjmuje to tam też jakoś musisz uszczelnić, trochę wyobraźni Charta nigdy nie miałem to Ci dokładnie nie powiem czym i jak.
Wielkie dzięki , ,,pomógł'' i do zamknięcia : )
|
|
28-07-2012 02:10:43 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|