Dajcie pomysły na tuning ogara 205 (silnik 023)
|
Autor |
Wiadomość |
Semmao
Podszeptywacz
Liczba postów: 4,470
Imię: Tom
Skąd: Elbląg - Gorzów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Dajcie pomysły na tuning ogara 205 (silnik 023)
Quake96 - 18-06-2013 22:49 -Cóż chciałeś Rometa to musisz się liczyć z wydatkami
kamil97 - 22-10-2014 10:02 -Ano ,,Chciales rysia, musisz się liczyć z wydatkami"
jurek_j - 25-04-2016 19:28 -chciałeś rometa, musisz się liczyć z problemami
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2012 08:13:56 przez Semmao.)
|
|
06-07-2012 08:13:06 |
|
1 osoba postawiła piwo Semmao za ten post:1 osoba postawiła piwo Semmao za ten post.
edge (07-06-2012)
|
seba_1239
Romet Ogar 205
Liczba postów: 149
Imię: Sebastian
Skąd: Kowale
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Dajcie pomysły na tuning ogara 205 (silnik 023)
Hm co do tuningu mechanicznego sam to kiedyś przerabiałem. No więc napiszę o swojej konfiguracji jaką miałem w motorynce. V-max jaki wyciskała to 60km/h na zębatce 13 przód 25tył.W ogarze v-max napewno byłby większy z racji że są większe koła. Ale modyfikacje te znacznie wpływają na żywotność silnika!!!
-Więc cylinder 60cm3 (55)
-Jak większy cylinder to przydał by się mocniejszy wał ja do motorynki dawałem chiński wał ale nie był on w kształcie grzybka tylko bardziej pełny coś takiego
-plan głowicy,
-gaźnik od simka,
-wypolerowanie kanałów płuczących i skrzyni korbowej,
-założenie tzw. spawaka czyli układ wydechowy robiony na zamówienie pod konkretną konfigurację silnika,
To by było na tyle z tych modyfikacji co ja miałem
Ale w tej konfiguracji nie wytrzymywało koło zamachowe(urywało się od obrotów osiąganych przez silnik) oraz kosz sprzęgłowy także nie wytrzymywał ;/
Poza tym przy wysokich obrotach potrafiły wylatywać mi biegi;(
Przerywacz bardzo szybko się wypalał musiałem wymieniać go co trzy tygodnie.
Ale teraz przejdźmy do zalet
-Żaden chiński skuter nie miał po co podjeżdżać, a miny kumpli po fakcie że objechała je 23-letnia motorynka bezcenne,
-Motorynka wyrywała spod tyłka na dwójce i szła na kółko bezproblemowo na dwójeczce
-Dobry V-max i przyśpieszenie,
-Radość z jazdy
Polecam ci Tuning mechaniczny w optyczny nie ma się co bawić w ogarze ponieważ to już klasyk jedyne co możesz zrobić to doprowadzić ramę i wszystkie detale do stanu igła Efekt końcowy na pewno był by piorunujący. Ale to moja subiektywna opinia a ty zrobisz jak uważasz.
Szerokości
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2012 14:24:54 przez seba_1239.)
|
|
06-07-2012 14:22:49 |
|
|
kadetmen
Mechanik
Liczba postów: 1,150
Imię: Michał
Skąd: -
Pojazd: Inny
|
RE: Dajcie pomysły na tuning ogara 205 (silnik 023)
[quote='seba_1239' pid='75175' dateline='1341573769']
Hm co do tuningu mechanicznego sam to kiedyś przerabiałem. No więc napiszę o swojej konfiguracji jaką miałem w motorynce. V-max jaki wyciskała to 60km/h na zębatce 13 przód 25tył.W ogarze v-max napewno byłby większy z racji że są większe koła. Ale modyfikacje te znacznie wpływają na żywotność silnika!!!
-Więc cylinder 60cm3 (55)
-Jak większy cylinder to przydał by się mocniejszy wał ja do motorynki dawałem chiński wał ale nie był on w kształcie grzybka tylko bardziej pełny coś takiego
skąd wziąłeś pogrubiony wał ? Mógłbyś dać mi jakiś link ? I ile taki może kosztować ?
|
|
06-07-2012 14:30:22 |
|
|
Przemi998
Komarowiec
Liczba postów: 5,103
Imię: Przemek
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Dajcie pomysły na tuning ogara 205 (silnik 023)
|
|
06-07-2012 14:31:38 |
|
|
seba_1239
Romet Ogar 205
Liczba postów: 149
Imię: Sebastian
Skąd: Kowale
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Dajcie pomysły na tuning ogara 205 (silnik 023)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2012 14:44:02 przez seba_1239.)
|
|
06-07-2012 14:40:04 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|