Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Tłok po szlifie.
|
Autor |
Wiadomość |
Gruchu
Uczeń
Liczba postów: 241
Imię: Łukasz
Skąd: ok./Dębicy
Pojazd: Romet Komar
|
Tłok po szlifie.
Panie i panowie Witajcie!
(PS. przybyło coś Laseczek od mojej ostatniej aktywności czy nie?? )
Na wstępie pochwalę się, że Komarzyna po zimie odpaliła ułamany był klin, a i magneto niedokręcone. Jeżdżę nim tu i ówdzie. Jest jednak słaby. Jeszcze przed zimną gdy (jak niektórzy pamiętają) oddałem go do moto mechanika ten polecił mi zmianę tłoka i pierścieni. Co miałem uczynić po zimie
Jest już lato i chciałem się za to zabrać. Dzwonię więc do ów mechanika, a ten polecił mi znaleźć tłok po szlifie, bo zwykłego i jeszcze chińskiego to szkoda zakładać.
Dlatego też pytam:
- czy wymiana tłoka wraz z pierścieniami poprawi moc mopeda?
- o co chodzi z tym szlifem, na Allegro znalazłem kilka tłoków, jeden po pierwszym, drugi po drugim, kolejny po trzecim szlifie?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2012 14:16:16 przez Gruchu.)
|
|
03-06-2012 14:15:48 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|