Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
|
Autor |
Wiadomość |
Fearevil
Nowy

Liczba postów: 28
Imię: Krycha
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
(14-10-2025 11:59:07)Dinozaur napisał(a): Czesc, a moze - 'wywal to w cholere' i zamontuj zwykly zaplon 'platynkowy', tylko poszukaj takiego, ktory ma 'mloteczek' ze slizgiem z tekstolitu [ brazowe tworzywo z wloknami szklanymi w strukturze ], a nie taki zwykly - 'polietylenowy'..?
Przeciez taki standardowy zaplon / powinien bezproblemowo wytrzymywac do 7 - 7,5 tys. obr./min. - tylko trzeba znalezc na tyle dobry uzywany, zeby nie mial luzow na osce mloteczka i zeby wszystko w nim funkcjonowalo prawidlowo...
Pozdrawiam.
W sumie to nie wrócę do zwykłego zapłonu, bo wszystko mam już porobione pod aku, a do tego są dołożone kierunkowskazy i stopy...
Jeśli ktoś używa jakiegoś CDI to proszę o info, będę brał pod uwagę ewentualną zmianę na inny twór, ale chcę wsadzić coś sprawdzonego, coś co natłukło trochę KM. Mam coś na oku, recenzje jakieś są, ale może znajdą się inne propozycje.
|
|
Dzisiaj 09:06:28 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|