Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Instalacja Romet Chart
|
Autor |
Wiadomość |
elmer
Uczeń
Liczba postów: 167
Imię: Tomasz
Skąd: Dabrowa Gornicza
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Instalacja Romet Chart
(25-03-2024 20:41:53)wkzarci napisał(a): (25-03-2024 20:10:04)Debesta napisał(a): Nie, tu sam plebs z czarnogrodu, my nic nie wiedzieć i nie umieć.
Ps: ktoś się musi bardzo nudzić żeby mierzyć długość oryginalnych przewodów instalacji.
Kulturę masz na poziomie grupek z fb, a nie forum, jak nie masz nic merytorycznego do napisania to nie widzę sensu abyś takie wpisy umieszczał i spamował które nikomu w niczym nie pomagają.
Nudzić się ? To nie Ogar który ma 3 przewody...
Proponuję zapytać sprzedawców takich zapłonów CDI i kompletnych instalacji.
Szczerze, schemat jest dostępny wszędzie a długości kabelków raczej nie
zmierzy Ci nikt, bo to jest dłubanina na dzień, albo nawet dwa... Bez sensu.
|
|
26-03-2024 11:21:57 |
|
|
wkzarci
Nowy
Liczba postów: 16
Imię: ER
Skąd: z Polski
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Instalacja Romet Chart
(26-03-2024 11:21:57)elmer napisał(a): (25-03-2024 20:41:53)wkzarci napisał(a): (25-03-2024 20:10:04)Debesta napisał(a): Nie, tu sam plebs z czarnogrodu, my nic nie wiedzieć i nie umieć.
Ps: ktoś się musi bardzo nudzić żeby mierzyć długość oryginalnych przewodów instalacji.
Kulturę masz na poziomie grupek z fb, a nie forum, jak nie masz nic merytorycznego do napisania to nie widzę sensu abyś takie wpisy umieszczał i spamował które nikomu w niczym nie pomagają.
Nudzić się ? To nie Ogar który ma 3 przewody...
Proponuję zapytać sprzedawców takich zapłonów CDI i kompletnych instalacji.
Szczerze, schemat jest dostępny wszędzie a długości kabelków raczej nie
zmierzy Ci nikt, bo to jest dłubanina na dzień, albo nawet dwa... Bez sensu.
O co mam zapytać sprzedawców tych zapłonów? Oni nie mają takiej wiedzy ile mają przewody cm, chyba że mają taką luzem. Do zrobienia CDI nie potrzebują instalacji.
Jest to post DO ludzi którzy maja taka instalacje luzem lub są w trakcie odnowienia czy renowacji Charta i mogą zmierzyć, a to czynność nie zajmie więcej niż 20 min.
Wywody typu co mam zrobić i co się opłaca są nieuzasadnione.
Renowacje motocykli przeprowadzam z dbałością o każdy szczegół więc dlatego szukam wymiarów oryginalnej instalacji lub ostatecznie odkupie oryginalna instalacje bym mógł odtworzyć nową.
Jeżeli nic nie masz merytorycznego do napisania proszę się zastanowić i nie pisać... nie robić cyrku. Dziękuje.
|
|
26-03-2024 12:26:13 |
|
|
elmer
Uczeń
Liczba postów: 167
Imię: Tomasz
Skąd: Dabrowa Gornicza
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Instalacja Romet Chart
(26-03-2024 12:26:13)wkzarci napisał(a): (26-03-2024 11:21:57)elmer napisał(a): (25-03-2024 20:41:53)wkzarci napisał(a): (25-03-2024 20:10:04)Debesta napisał(a): Nie, tu sam plebs z czarnogrodu, my nic nie wiedzieć i nie umieć.
Ps: ktoś się musi bardzo nudzić żeby mierzyć długość oryginalnych przewodów instalacji.
Kulturę masz na poziomie grupek z fb, a nie forum, jak nie masz nic merytorycznego do napisania to nie widzę sensu abyś takie wpisy umieszczał i spamował które nikomu w niczym nie pomagają.
Nudzić się ? To nie Ogar który ma 3 przewody...
Proponuję zapytać sprzedawców takich zapłonów CDI i kompletnych instalacji.
Szczerze, schemat jest dostępny wszędzie a długości kabelków raczej nie
zmierzy Ci nikt, bo to jest dłubanina na dzień, albo nawet dwa... Bez sensu.
O co mam zapytać sprzedawców tych zapłonów? Oni nie mają takiej wiedzy ile mają przewody cm, chyba że mają taką luzem. Do zrobienia CDI nie potrzebują instalacji.
Jest to post DO ludzi którzy maja taka instalacje luzem lub są w trakcie odnowienia czy renowacji Charta i mogą zmierzyć, a to czynność nie zajmie więcej niż 20 min.
Wywody typu co mam zrobić i co się opłaca są nieuzasadnione.
Renowacje motocykli przeprowadzam z dbałością o każdy szczegół więc dlatego szukam wymiarów oryginalnej instalacji lub ostatecznie odkupie oryginalna instalacje bym mógł odtworzyć nową.
Jeżeli nic nie masz merytorycznego do napisania proszę się zastanowić i nie pisać... nie robić cyrku. Dziękuje.
To była podpowiedź. Ktoś, kto robi zapłony ma wiedzę ile ze starej instalacji trzeba ująć lub dodać i co zmodyfikować. Kupując oryginalną instalację, lub zrobioną na wymiar i tak nie będziesz mieć takiej jaką sam chcesz zrobić.
|
|
27-03-2024 01:07:35 |
|
|
wkzarci
Nowy
Liczba postów: 16
Imię: ER
Skąd: z Polski
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Instalacja Romet Chart
(27-03-2024 01:07:35)elmer napisał(a): (26-03-2024 12:26:13)wkzarci napisał(a): (26-03-2024 11:21:57)elmer napisał(a): (25-03-2024 20:41:53)wkzarci napisał(a): (25-03-2024 20:10:04)Debesta napisał(a): Nie, tu sam plebs z czarnogrodu, my nic nie wiedzieć i nie umieć.
Ps: ktoś się musi bardzo nudzić żeby mierzyć długość oryginalnych przewodów instalacji.
Kulturę masz na poziomie grupek z fb, a nie forum, jak nie masz nic merytorycznego do napisania to nie widzę sensu abyś takie wpisy umieszczał i spamował które nikomu w niczym nie pomagają.
Nudzić się ? To nie Ogar który ma 3 przewody...
Proponuję zapytać sprzedawców takich zapłonów CDI i kompletnych instalacji.
Szczerze, schemat jest dostępny wszędzie a długości kabelków raczej nie
zmierzy Ci nikt, bo to jest dłubanina na dzień, albo nawet dwa... Bez sensu.
O co mam zapytać sprzedawców tych zapłonów? Oni nie mają takiej wiedzy ile mają przewody cm, chyba że mają taką luzem. Do zrobienia CDI nie potrzebują instalacji.
Jest to post DO ludzi którzy maja taka instalacje luzem lub są w trakcie odnowienia czy renowacji Charta i mogą zmierzyć, a to czynność nie zajmie więcej niż 20 min.
Wywody typu co mam zrobić i co się opłaca są nieuzasadnione.
Renowacje motocykli przeprowadzam z dbałością o każdy szczegół więc dlatego szukam wymiarów oryginalnej instalacji lub ostatecznie odkupie oryginalna instalacje bym mógł odtworzyć nową.
Jeżeli nic nie masz merytorycznego do napisania proszę się zastanowić i nie pisać... nie robić cyrku. Dziękuje.
To była podpowiedź. Ktoś, kto robi zapłony ma wiedzę ile ze starej instalacji trzeba ująć lub dodać i co zmodyfikować. Kupując oryginalną instalację, lub zrobioną na wymiar i tak nie będziesz mieć takiej jaką sam chcesz zrobić.
(27-03-2024 11:37:18)wkzarci napisał(a): (27-03-2024 01:07:35)elmer napisał(a): (26-03-2024 12:26:13)wkzarci napisał(a): (26-03-2024 11:21:57)elmer napisał(a): (25-03-2024 20:41:53)wkzarci napisał(a): Kulturę masz na poziomie grupek z fb, a nie forum, jak nie masz nic merytorycznego do napisania to nie widzę sensu abyś takie wpisy umieszczał i spamował które nikomu w niczym nie pomagają.
Nudzić się ? To nie Ogar który ma 3 przewody...
Proponuję zapytać sprzedawców takich zapłonów CDI i kompletnych instalacji.
Szczerze, schemat jest dostępny wszędzie a długości kabelków raczej nie
zmierzy Ci nikt, bo to jest dłubanina na dzień, albo nawet dwa... Bez sensu.
O co mam zapytać sprzedawców tych zapłonów? Oni nie mają takiej wiedzy ile mają przewody cm, chyba że mają taką luzem. Do zrobienia CDI nie potrzebują instalacji.
Jest to post DO ludzi którzy maja taka instalacje luzem lub są w trakcie odnowienia czy renowacji Charta i mogą zmierzyć, a to czynność nie zajmie więcej niż 20 min.
Wywody typu co mam zrobić i co się opłaca są nieuzasadnione.
Renowacje motocykli przeprowadzam z dbałością o każdy szczegół więc dlatego szukam wymiarów oryginalnej instalacji lub ostatecznie odkupie oryginalna instalacje bym mógł odtworzyć nową.
Jeżeli nic nie masz merytorycznego do napisania proszę się zastanowić i nie pisać... nie robić cyrku. Dziękuje.
To była podpowiedź. Ktoś, kto robi zapłony ma wiedzę ile ze starej instalacji trzeba ująć lub dodać i co zmodyfikować. Kupując oryginalną instalację, lub zrobioną na wymiar i tak nie będziesz mieć takiej jaką sam chcesz zrobić.
Zapłon CDI podłączasz, wpinasz w oryginalną instalacje nie ingerując w niej. Przede wszystkim po to by nie ciąć, niszczyć instalacji. Tak to wygląda w każdym motocyklu do którego jest stworzony zapłon CDI mógłbyś wrócić bez problemu do oryginalnego zapłonu jeśli miałby ktoś taką ochotę.
Gdy zrobię instalacje pokażę całą w oryginale z wymiarami i przerobioną pod CDI żeby nie było tego typu tematów... a po co? komu to potrzebne...
Na tą chwilę nadal szukam kogoś kto mi to zwymiaruje lub sprzeda oryginalną kompletną nie ciętą instalacje
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2024 12:20:33 przez wkzarci.)
|
|
27-03-2024 11:37:18 |
|
|
tramwajarz
Król Śmieciarek xd
Liczba postów: 2,165
Imię: Daniel
Skąd: Rzgów/k.Łodzi
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Instalacja Romet Chart
Zapłon CDI podłączasz, wpinasz w oryginalną instalacje nie ingerując w niej. Przede wszystkim po to by nie ciąć, niszczyć instalacji. Tak to wygląda w każdym motocyklu do którego jest stworzony zapłon CDI mógłbyś wrócić bez problemu do oryginalnego zapłonu jeśli miałby ktoś taką ochotę.
Gdy zrobię instalacje pokażę całą w oryginale z wymiarami i przerobioną pod CDI żeby nie było tego typu tematów... a po co? komu to potrzebne...
Na tą chwilę nadal szukam kogoś kto mi to zwymiaruje lub sprzeda oryginalną kompletną nie ciętą instalacje
[/quote]
do cdi nie trzeba przerabiać instalacji w charcie ,wystarczy kostka 6 pinowa
Romet 50-T1 1979
Honda SFX 50 1995
Derbi GPR 50 2003
Romet Sport 1986
Romet Sport 1987
|
|
27-03-2024 20:58:15 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|