Ok, nominalnie jest do góry i jak odpalam komarka to robię coś, biorę to do dołu? a potem samo to wraca? jak to jest? Czy to się samo opuszcza to ssanie a potem podnosi jak zimny silnik?
Odpaliłem komarka na tym gaźniku Dellorto i przyznać muszę, że pięknie cyka. Pali jak wściekły na dotyk. Są jednak problemy. Jak by nie trzymał obrotów. Reaguje na pokręcenie śrubką - jeśli wkręcam to obroty spadają. Dodaję gazu i obroty są wyższe. Dlaczego? Czy coś nie opada ta przepustnica dobrze? Odbija na manetce super.
Problem kolejny: na jedynce śmiga fajnie. Rozpędzę go wrzucam 2 bieg i lipa powoli i gaśnie. Poprzednio była to kwestia regulacji gaźnika (kolega mi wyregulował i na 2 jechał super). Jak się ten Dellorto reguluje? tylko jedna śruba do podkręcania? Co jeszcze może być powodem takiego stanu rzeczy? Wiem, że jest jakaś dysza paliwowa w tym gaźniku ale czy jest tam regulacja jak w zwykłym gaźniku (dwie do kręcenia dysze). Gaźnik Dellorto SHA 14.12L do modeli Gilera Eaglet / GSM / H@k / RK 50 z filtrem powietrza.
Dane techniczne: średnica gardzieli: 12mm, mocowanie gaźnika: sztywne 18/21mm, mocowanie filtra powietrza: 52,5mm, dysza główna 5mm: 057, przepustnica: 2
Kolejna sprawa: mocowanie prędkościomierza w lampie. Ma on tam obejmę metalową od dołu. Gdzie ona powinna być zaczepiona? (lata mi ten licznik- kręci się wokół osi).
Zamieszczam zdjęcia poglądowe. Albo coś tam się urwało albo spadło, albo wypadło.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2024 23:20:55 przez jurecky.)
Właśnie był z tym problem - nie odbijało i zrobiłem tak, że odkręciłem śrubki pokrywy i podniosłem ją i wtedy odbiło. Po tym zabiegu zaczął reagować pięknie na gaz. Jutro pewnie znowu spróbuję i jak nie będzie odbijać to co zrobić? Trzeba będzie rozebrać jeszcze raz to poskładać aby ten miecz dobrze wszedł? Gdzie jest problem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2024 23:39:43 przez jurecky.)
Dysze zmienia się od dołu odkręcając pokrywę pływaka. Dysze zamówione. Wstawić 60 czy 62. Ktoś pisał, że 60 rozwiązała problem. Ty masz jaką? Zapłon to CDI mam, regulacja odpada bo skoro na poprzednim gaźniku było ok to przecież się nic nie zmieniło w zapłonie - co myślisz o tym?.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2024 23:46:42 przez jurecky.)
nie, kolega ustawiał, który reperuje poważne motocykle, 30 lat doświadczenia, ale... jak ktoś jest gdzieś niedaleko to mogę podskoczyć na ustawienie zapłonu lampą. Do Zamościa trochę daleko ;-)
A z tym ssaniem to jak jest? DAje wajhę w dół. Odpalam, chwilę pochodzi przegazuję i ma odskoczyć na miejsce? Po jakim czasie? A co jeśli nie odskakuje?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2024 00:06:06 przez jurecky.)
(20-02-2024 00:06:14)Norweski Zomowiec napisał(a): aha, kolega ustawiał...
takie jest powiedzenie - Ufaj ale Sprawdzaj
nawet na wyłączonym silniku dźwignia !ma odbić do góry!, gdy obrócisz manetkę na full
Chętnie bym sprawdził ale nie wiem nawet jak to zrobić, lampy też nie mam. Niestety mechanika to nie mój konik.
Przepraszam Cię ale poważnie na wyłączonym tak ma się dziać? A co jeśli tak nie jest?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2024 00:10:48 przez jurecky.)
A czemu miałoby się tak nie dziać? To jest zwykła mechaniczna dźwignia - będzie działać tak samo w każdych warunkach. Jeśli nie odbija to znaczy że cały czas ma ssanie i w rezultacie zalewa silnik
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.