Romet 50t1 tjuningi i inne szmery bajery
|
Autor |
Wiadomość |
goltupoland
amore
Liczba postów: 116
Imię: Cejot
Skąd: Lubartów
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Romet 50t1 tjuningi i inne szmery bajery
|
|
29-06-2023 14:45:21 |
|
|
goltupoland
amore
Liczba postów: 116
Imię: Cejot
Skąd: Lubartów
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Romet 50t1 tjuningi i inne szmery bajery
Przewód od krućca będzie skrócony narazie, to tak, aby było połączenie. Odpalił po ustawieniu zapłonu od strzała, wkręca się bardzo szybko i wysoko się kręci. Nie jeździłem jeszcze, ale jutro jak znajdę zapinkę od łańcucha to sie przejadę. Światła działają, ale przygasają po przekroczeniu pewnych obrotów niewiem w sumie czego nigdy mi się takie coś nie przydarzyło. No i przerobić muszę śrubę od ustawiania wolnych obrotów, bo skończyła mi się regulacja i ma baaaaardzo niskie obroty, ale stabilnie na nich pracuje odziwo. Dźwięk ma ładny taki ,,rezonujący" czy jaki
Spawak może i wleci, ale nie teraz, bo nie mam wiedzy jak to zrobić żeby to było dobrze a zlecanie komuś raczej nie wchodzi w grę.
Nie zależy mi aż tak na osiągach, chcę żeby jechał te 65km/h ale przede wszystkim, żeby
był bezawaryjny i to mam nadzieję się uda.
Jak będę wiadzial jak zrobić spawany wydech, będę mieć narzędzia, które pomogą mi to robić dokładnie to tak, lecz narazie to nie wchodzi w grę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2023 00:38:47 przez goltupoland.)
|
|
07-07-2023 00:32:50 |
|
|
goltupoland
amore
Liczba postów: 116
Imię: Cejot
Skąd: Lubartów
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Romet 50t1 tjuningi i inne szmery bajery
No więc tak, poprzednia wiadomość, która niby wysłałem się nie wysłała, ale mniejsza o to. Romet pali, jeździ, świeci, hamuje. Przygasanie świateł było spowodowane przełącznikiem na lampie, który nie stykał podczas drgań. Przyspieszenie się poprawiło, prędkość chyba też, ale nie mierzyłem narazie, ale szybko ja osiąga i czuć, że mam więcej mocy na średnich i wyższych obrotach dolne też spoko ale to są bardziej średnie niż wolne. Bieg jałowy stabilizuje się po rozgrzaniu, i będę musiał wyregulować gaźnik, ale to się zrobi. Co do spawaka to nie będę kupował taki efekt mnie zadowala, choć na codzień jeżdżę Varadero 125 i pierwsza jazda była na zasadzie,, czego to tak wolno jedzie";)
No, ale powoli będę się przezwyczajać. Obroty max zmierzę, bo mam tachometr podam dzisiaj, albo jutro. Tłok zamontowany nie rozszerza się nadmiernie, choć cylinder po jeździe jest gorący.
Zamawiam zebatkę 35 z bo jest potencjał przy okazji nowy łańcuch, bo ten już jest zużyty.
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
|
|
10-07-2023 16:03:28 |
|
|
goltupoland
amore
Liczba postów: 116
Imię: Cejot
Skąd: Lubartów
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Romet 50t1 tjuningi i inne szmery bajery
Okno wydechowe robiłem właściwie przypadkowo na 28.5, ale czytałem, że wysokość okna nie powinna być większa niż 1/2 odległości od dolnej krawędzi tego okna czy jakoś tak. Kanały płuczące poszerzyłem nie jakoś agresywnie, bardziej chodziło mi o to, żeby nie było progów, które tworzyły by zawirowania mieszanki. Nie było to jakieś dokładne wygładzanie, bo nie mam endoskopu, ale jak na pierwszy porting to jest git. Jestem właśnie po testach prędkości i v max to 52km/h po prostej drodze na zębatkach 13/42. Pod stromą gorkę jedzie 48 km/h, a na 2 i 1 jedzie kolejno 39 i 28km/h. Przyspieszenie idealne trzeba poprostu kręcić go do końca, bo moment obr osiąga zauważalnie wyżej i ciągnie go do końca przez co kończą się obroty na tych 52km/h. Kolor świecy szaro brązowy. Silnik po dłuższej jeździe z przepustnica otwarta na max nie męczy się ani nie przegrzewa nie daje jakichkolwiek oznak, że coś by się działo z tłokiem(przycieranie itd.) w następnym tygodniu wlecą zębatki 13/35-38 niewiem jeszcze. Sprawa z uboga mieszanka do średnich obrotów była spowodowana wyprzedzeniem zapłonu(było 0.5mm teraz jest 2.5), a po rozgrzaniu silnik pracuje równo i trzyma idealnie wolne obroty.
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
|
|
21-07-2023 17:21:08 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|