Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Wątek zamknięty 
[K] Zarejestrowaną ramę do komara
Autor Wiadomość
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,793
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #31
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
Masz numer telefonu do tego sprzedawcy koło Ciebie?
29-11-2022 17:38:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Reklama
wazniak96 Offline
Smerf Mechanizator
*


Liczba postów: 643
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #32
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
Poszło na PW.
29-11-2022 18:09:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,206
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #33
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
Myślę że cena się opłaca, jeszcze jakiś tam silnik jest to sprzedasz to przynajmniej koszt wysyłki ci się zwróci
29-11-2022 19:04:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,793
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #34
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
To wybrałbym tego drugiego na kołach droższego. Widzę, że elementy wyposażenia ma z importowanych rometów, a i silnik jeszcze w całości - a s38 na import były podrasowane od polskich - także sprawdzimy to

ponegocjuje jeszcze
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2022 19:14:20 przez Norweski Zomowiec.)
29-11-2022 19:10:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,206
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #35
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
Raczej wątpię żeby ten silnik się różnił
29-11-2022 19:50:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,793
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #36
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
Gdzieś czytałem, że mniejsza jest komora spalana w głowicy w tych s38 na export
29-11-2022 20:17:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,206
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #37
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
Teraz nie wiem czy nie mylę faktów ale było w bardzo ograniczonej ilości coś takiego jak Komar 2322 z silnikiem 2,5KM o oznaczeniu S-38D (lub AD) I to może o to chodzić .Chyba to było odpalane na kopke ale z prawej strony. Ale nie zaszkodzi jak z tego komara zdejmiesz czapkę i porównasz.


Edit - link http://www.jacomoto.pl/index.php/silniki...el-s-38-ad
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2022 20:25:48 przez romek.)
29-11-2022 20:24:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,477
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #38
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
Kurrrwa co jeszcze się dowiem o tych dziadach publicznych, czego jeszcze nie wiedziałem...

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
29-11-2022 20:57:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,793
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #39
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
ale poważnie były "odblokowane" na export - jednym ze szczegółów było właśnie mniejsza komora spalania


na pewno w stronę Niemiec (condor) były "odblokowane" i właśnie też na Węgry
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2022 21:24:42 przez Norweski Zomowiec.)
29-11-2022 21:24:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,477
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #40
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
No ale to co miałeś w condorze inne jeśli chodzi o silnik. Zapłon steffa, chyba troszkę większe okna w cylindrze i to by było na tyle.

Pamiętajmy również że komary na Niemcy, Szwecję, Belgię, nie były takie same, miały zupełnie inne wyposażenie niż na np. Węgry. Na Węgrzech były te same dziady co u nas.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2022 21:37:49 przez Debesta.)
29-11-2022 21:36:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,793
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #41
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
Także ten

przyszedł ten komar-dawca

jest to Komar 2, na liczniku 6000km

Wizualnie bym ocenił 4/10. Kompletny, ale czas zrobił swoje... Jakbym założyć nowe opony, linki, cdi to można w sumie jeździć
Głównie zależy mi na ramie, a rama po oględzinom wygląda w porządku - nie było spawacza akrobaty.

Rama i wahacz idą do piaskowana i malowania na czarno do tego komarka 2350. Bak idzie na złom.

Przed rozbieraniem całego obejrzałem silnik. Myślę, aby go sprzedać i kupić do tego 2 Komarka CDI. Wizualnie brudny. Sądziłem, że będzie w słabym stanie, a co najmniej brakującymi rzeczami. Odkręcam świece - wygląda ok - woda nie wchodziła. Po odkręceniu dekla zapłonu (co już były z nim problemy, bo jedna śruba nie chciała się odkręcić Rolleyes) Okazało się, żę magneto i bebechy rdza pochłonęła oraz wewnątrz silnika cały w a'la piasek?. Wał Stoi...Rolleyes Co do wału, to nakrętka na magneto jest mniejsza od typowego wału. Próbowałem wał obrócić za pomocą magneto z pomocą ściagacza - nie udało się. Samo magneto puściło na czopie i gdy go obróciłem rozpadł się jeden z magnesów ze starości. Nie wiem gdzie ten komar stał, ale już podejrzenia że środek silnika rdza pochłonęła. Postanowiłem rozebrać dalej i nadzieje mi dała zębatka zdawcza. Pomimo brudu była uszczelka pod dekiel zębatki, zębatka, tryb i sama podkładka wizualnie jakby mało zużyte oraz wałek nie był zardzewiały. Wałek obraca się oraz skrzynia biegów działa. Po odkręceniu strony sprzęgła trochę oleju jednak było (sam olej to nie czarna maź) a sam środek nawet w fajnym stanie wizualnym. Tryby się obracają. Patrzyłem na śruby od karterów i chyba nie był rozbierany. Gwint na cylindrze jest cały - był otoczony Pakułą lub sznurkiem azbestowym. Mimo wszystko wału nie udało mi się obrócić - zatarty? Może ten silnik jednak sobie zostawię, bo w takim stanie już ciężko znaleźć s38 Confused

suma summarum jak za 1000zł to warto było dać
https://iv.pl/image/GIlgAzd
https://iv.pl/image/GIlgFuy
https://iv.pl/image/GIlg8UI
https://iv.pl/image/GIlgeaS
https://iv.pl/image/GIlg4EO
https://iv.pl/image/GIlgBW2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-12-2022 00:01:26 przez Norweski Zomowiec.)
09-12-2022 23:49:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,206
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #42
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
Pewnie że dobry interes. Kto wie może sam bym się skusił jakbym miał na miejscu za tą cenę. Czy ten 1000 to z wysyłką?Silnik raczej łupany nie był, wnosze po charakterystycznych metalowych simmeringach. No i kosz na 4 zawleczki. Koleś się gdzies ogłasza z tym asortymentem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-12-2022 00:33:58 przez romek.)
10-12-2022 00:29:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,477
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #43
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
Po sprzęgle widać, że musi być w fajnym stanie. Szkoda że go trochę korozją je.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
10-12-2022 03:37:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,793
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #44
RE: Zarejestrowaną ramę do komara
Oferta nadal aktualna
23-12-2022 14:18:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: xenox
Dzisiaj 20:28:43
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 43
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 236
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 18:17:45
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 443
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 371
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 87
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 341
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 489
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 67
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19217
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 89
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 241
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 824
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 152
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 261

Reklama