Romet 50 T-1 od znajmowgo
|
Autor |
Wiadomość |
Deecuu
Mechatronik
Liczba postów: 251
Imię: Paweł
Skąd: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Romet Chart
|
Romet 50 T-1 od znajmowgo
|
|
27-11-2022 22:38:52 |
|
|
romek
019 rzondzi
Liczba postów: 2,207
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Romet 50 T-1 od znajmowgo
Jak dla mnie to pierwotnie był Romet 2375
Wskazuje na to rocznik, dzwonek rowerowy (choć dziurki pod uchwyt baterii są ale to nie znaczy że uchwyt był ) oraz to że mocowanie tłumika wygląda jakby było pod tłumik od 2 biegowca popatrz sobie jak to powinno wyglądać
Wiem że nie ma rurki w ramie, ale tutaj jest taki sam http://oldtimerbazar.pl/motocykle/1981-r...-ccm-17-km
Tłumik zamontowany to chyba od T1 oryginalny
Jak dla mnie to silnik 3 biegowy zawitał tam później razem z tłumikiem, chociaż w tym burdelu wszystko możliwe łącznie z tym że takie coś wyszło z fabryki
Ale nie wiem na ile w Dezamecie numery szły po kolei, ja mam w T1 z 1982 numer silnika 163453, chromowany tłumik też raczej jest wcześniejszy ale tej wiedzy nie mam jak z tym było
Może ktoś miał starsze T1 i wymienił ramę bo mu pękła na przykład
Amory tylne też są starszego typu, zmiana była chyba w 1981 i były takie jak w ogarze
Rzuć okiem jeszcze na spód licznika jaka tam data i na ślimak choć pewnie też wymieniane
A może numery bite , akurat na tym zdjęciu ich nie widać tam gdzie powinny być?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-11-2022 23:10:04 przez romek.)
|
|
27-11-2022 23:06:55 |
|
|
romek
019 rzondzi
Liczba postów: 2,207
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Romet 50 T-1 od znajmowgo
No dobra Józek, ale w takim razie powiedz czym sie rózni te zawieszenie od mojego w T1 https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...674&page=9
Pamiętaj że tak jakoś od chyba 1979r. wszystkie T1 miały takie zawieszenia, prostsze w budowie niż słynne rozbieralne
tylko mi nie pisz że mam 2375
Automat, hmm najważniejsze żeby nie miała luzu w podstawie ta pionowa śruba (co ją się wkręca od dołu a gwint łapie za grzebień), luz na samym wałku dźwigni zmiany biegów nie ma aż tak znaczenia, głównie chodzi o to że jak wrzuci bieg to żeby się nie gibało wszystko tak żeby pozwolić mu wyskoczyć. Jeśli nie jest to wszystko mocno zużyte to można po prostu mocniej dokręcić tą srubę o której pisałem.
A cylinder to ja bym kupił nowy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2023 17:37:39 przez romek.)
|
|
21-01-2023 17:34:53 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|