Motorynka M3 by Decuu
|
Autor |
Wiadomość |
Deecuu
Mechatronik
Liczba postów: 251
Imię: Paweł
Skąd: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Motorynka M3 by Decuu
|
|
08-05-2022 16:45:04 |
|
|
Deecuu
Mechatronik
Liczba postów: 251
Imię: Paweł
Skąd: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Motorynka M3 by Decuu
(09-05-2022 12:08:38)joozek napisał(a): Zanim wspawsz dorobioną tuleje ramy, pod tylny wahacz, wyjmnij te tulejki PVC, inaczej wypłyną.
By ją dobrze ustalić musisz zamontować tylny wahacz i założyć 2 płaskowniki długości amortyzatorów tylnych z otworami o właściwym rozstawie. A co z tuleja ze szpilkami M8 pod amortyzatory, gorne mocowani???
Jeszcze sporo zdjęć się uchowało w moich wątkach z Robakami , które robiłem dla kogoś.
Jeszcze jedna sprawa. Ta tuleja tylnego wahacza jest za gruba fi 24 , zwłaszcza od strony lancuch, będzie po niej tarł. Trzeba było kupić rurę precyzyjna 24 x 2 mm
Dzięki za rady, w sumie nie pomyślałem o tych płaskownikach Tuleje wybiłem, nawet nie myślałem żeby spawać z nimi Co do rury to kupiłem rurę precyzyjną 24X3 więc jest tak jak mówisz 24mm
Jak mieć pod górkę to po całości, przygotowałem element trzymający siodło i amortyzatory i tak porównuje z ramą znajomego i coś nie gra... wysokość się zgadza ale blacha siedzenia jest pod innym kątem. Różnica wynosi 2.5 cm (około). Element był wycięty z oryginalnej ramy a sądząc po kolorze to pewnie z m301. Nie spodziewałem się że takie elementy były różne. Co dalej z tym fantem? to się okaże, na razie trwa sesja...
Moja rama:
Rama znajomego:
Dodatkowo sprawdziłem jak sprawdzają się nowe zamienniki od mocowania tłumika, moim zdaniem pasują i wyglądają dobrze:
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-06-2022 16:59:03 przez Deecuu.)
|
|
28-06-2022 16:50:22 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|