Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modyfikacja oryginalnego silnika 125 na 140
Autor Wiadomość
Ogaron Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Łukasz
Skąd: Podlaskie
Pojazd: Inny Romet
Post: #1
Modyfikacja oryginalnego silnika 125 na 140
Cześć forum!

W tym temacie chciałbym zasięgnąć wiedzy odnośnie przeróbki wspomnianej w tytule. Być może ktoś z szanownego grona dokonał, lub próbował uskuteczniać takie modyfikacje.

Szczegóły techniczne mojego silnika:

Jest to silnik 125 (oznaczenie na cylindrze 124ccm) z fabrycznego Rometa Ogara 125. Nie będę podawał oznaczenia silnika, żeby nie mącić.



- Cylinder poziomy, aluminiowy z pionowym żebrowaniem wysokość bez tulei 78mm

- Średnica tłoka 52,4mm, denko z wcięciami na zawory

- Sworzeń tłoka 13mm

- Do głowicy pasuje wałek z40 od MRF (jest założony)

Według mojego rozeznania wysokość cylindra, skok tłoka i sworzeń taki sam, jak w MRF 140.


Szukałem i szukałem i nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Liczę mocno, że tutaj znajdę odpowiedź, lub ostatecznie jeżeli nikt mi nie odpowie, to chętnie kupię tanio zatarty cylinder od MRF 140.



PS
Pytałem nawet znanego YouTubera, ale niczego mądrego się nie dowiedziałem poza tym, że mój silnik ma 115ccm (z jego wzoru na YT i generalnie z dobrego wzoru nie całe 125) i że jest lipa, że oszustwo po czym po podaniu wymiarów przestał odpowiadać XD (tutaj być powinna taka emotikonka, że niby obrót dupą do rozmówcy po podaniu argumentów, ale chyba takiej niema)


Serdecznie pozdrawiam!
16-09-2022 07:57:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Gaźnik
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 05:39:40
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 734
Wysyłka komara jak wygląd...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 05:33:34
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 342
Jawa 50 pancerka po remon...
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Dzisiaj 03:27:53
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 74
Paleta kolorów rowerów Ro...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 01:12:37
» Odpowiedzi: 112
» Wyświetleń: 254247
[K] kupie zębatkę tył do ...
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 16:55:47
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 41
Kupie gaźnik Bing1/14/205
Ostatni post: mirooo-92
Wczoraj 15:38:57
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 49
Sprężanie w silniku 023
Ostatni post: Michał
Wczoraj 13:46:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 137
Zarejestrowanie ogara na ...
Ostatni post: bacablue
Wczoraj 12:22:57
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 289
opona - stomil czy współc...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
24-12-2025 13:50:18
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 609
Podkowa jawa 50 ogar 200 ...
Ostatni post: grz3513k
24-12-2025 04:03:47
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 149
Ogar 200 Regulacja silnik...
Ostatni post: Dinozaur
23-12-2025 22:43:37
» Odpowiedzi: 19
» Wyświetleń: 810
Przednie zawieszenie w Og...
Ostatni post: grissley
23-12-2025 21:21:29
» Odpowiedzi: 30
» Wyświetleń: 2636
Huragan RetroGrade - doku...
Ostatni post: TomaszJaguar
21-12-2025 21:50:50
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 1467
silnik 023 problem z tłum...
Ostatni post: Bob_Harley
21-12-2025 16:09:26
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 358
Jubilat 2 i Uniwersal
Ostatni post: grzesbmw
20-12-2025 01:23:54
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 321

Reklama