Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modyfikacja oryginalnego silnika 125 na 140
Autor Wiadomość
Ogaron Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Łukasz
Skąd: Podlaskie
Pojazd: Inny Romet
Post: #1
Modyfikacja oryginalnego silnika 125 na 140
Cześć forum!

W tym temacie chciałbym zasięgnąć wiedzy odnośnie przeróbki wspomnianej w tytule. Być może ktoś z szanownego grona dokonał, lub próbował uskuteczniać takie modyfikacje.

Szczegóły techniczne mojego silnika:

Jest to silnik 125 (oznaczenie na cylindrze 124ccm) z fabrycznego Rometa Ogara 125. Nie będę podawał oznaczenia silnika, żeby nie mącić.



- Cylinder poziomy, aluminiowy z pionowym żebrowaniem wysokość bez tulei 78mm

- Średnica tłoka 52,4mm, denko z wcięciami na zawory

- Sworzeń tłoka 13mm

- Do głowicy pasuje wałek z40 od MRF (jest założony)

Według mojego rozeznania wysokość cylindra, skok tłoka i sworzeń taki sam, jak w MRF 140.


Szukałem i szukałem i nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Liczę mocno, że tutaj znajdę odpowiedź, lub ostatecznie jeżeli nikt mi nie odpowie, to chętnie kupię tanio zatarty cylinder od MRF 140.



PS
Pytałem nawet znanego YouTubera, ale niczego mądrego się nie dowiedziałem poza tym, że mój silnik ma 115ccm (z jego wzoru na YT i generalnie z dobrego wzoru nie całe 125) i że jest lipa, że oszustwo po czym po podaniu wymiarów przestał odpowiadać XD (tutaj być powinna taka emotikonka, że niby obrót dupą do rozmówcy po podaniu argumentów, ale chyba takiej niema)


Serdecznie pozdrawiam!
16-09-2022 07:57:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wsk 125 dzwoniący silnik
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 23:13:56
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 11588
Cylinder Jawa vs Dezamet
Ostatni post: Elektronik
Dzisiaj 19:29:53
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 245
Przednie zawieszenie w Og...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 19:16:58
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 429
Huragan RetroGrade - doku...
Ostatni post: RetroGrade
Dzisiaj 13:19:39
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 103
dobry wieczór!
Ostatni post: RetroGrade
Dzisiaj 00:16:17
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 62
rama motorynka
Ostatni post: składakowcy
Wczoraj 18:22:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 369
Orginalne kody lakieru do...
Ostatni post: grab49@wp.pl
Wczoraj 17:34:17
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 20770
Powitanie
Ostatni post: grab49@wp.pl
Wczoraj 17:07:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 74
silnik dezamet 029
Ostatni post: romek
Wczoraj 16:26:18
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 10535
Stacyjka do starego romet...
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:20:38
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 401
CDI Romet Pony M2 Motoryn...
Ostatni post: romek
Wczoraj 00:19:14
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 167
"Tunink" rometa 50t1
Ostatni post: grissley
26-11-2025 13:23:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 468
kupię magneto do silnika ...
Ostatni post: zmd-52
26-11-2025 11:52:01
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 224
Biegi komar 2320
Ostatni post: romek
26-11-2025 02:28:57
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 207
Lagi motorynka a kadet
Ostatni post: romek
26-11-2025 02:23:21
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 317

Reklama