Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modyfikacja oryginalnego silnika 125 na 140
Autor Wiadomość
Ogaron Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Łukasz
Skąd: Podlaskie
Pojazd: Inny Romet
Post: #1
Modyfikacja oryginalnego silnika 125 na 140
Cześć forum!

W tym temacie chciałbym zasięgnąć wiedzy odnośnie przeróbki wspomnianej w tytule. Być może ktoś z szanownego grona dokonał, lub próbował uskuteczniać takie modyfikacje.

Szczegóły techniczne mojego silnika:

Jest to silnik 125 (oznaczenie na cylindrze 124ccm) z fabrycznego Rometa Ogara 125. Nie będę podawał oznaczenia silnika, żeby nie mącić.



- Cylinder poziomy, aluminiowy z pionowym żebrowaniem wysokość bez tulei 78mm

- Średnica tłoka 52,4mm, denko z wcięciami na zawory

- Sworzeń tłoka 13mm

- Do głowicy pasuje wałek z40 od MRF (jest założony)

Według mojego rozeznania wysokość cylindra, skok tłoka i sworzeń taki sam, jak w MRF 140.


Szukałem i szukałem i nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Liczę mocno, że tutaj znajdę odpowiedź, lub ostatecznie jeżeli nikt mi nie odpowie, to chętnie kupię tanio zatarty cylinder od MRF 140.



PS
Pytałem nawet znanego YouTubera, ale niczego mądrego się nie dowiedziałem poza tym, że mój silnik ma 115ccm (z jego wzoru na YT i generalnie z dobrego wzoru nie całe 125) i że jest lipa, że oszustwo po czym po podaniu wymiarów przestał odpowiadać XD (tutaj być powinna taka emotikonka, że niby obrót dupą do rozmówcy po podaniu argumentów, ale chyba takiej niema)


Serdecznie pozdrawiam!
16-09-2022 07:57:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Rejestrowanie rometa na k...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 02:17:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 24
Mokra iskra i spręzanie
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 00:34:07
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 239
Romet Chart - wał korbowy...
Ostatni post: BigSoft
Dzisiaj 00:09:46
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 75
Jawa babetta 207 - Kiedy ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 13:16:46
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 123
Ogar 200 brak mocy
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 11:41:38
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 360
Romet komar 2350 - A miał...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 00:59:53
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 74
Projekt Romet Dzik Enduro...
Ostatni post: krystian276
28-01-2025 22:11:50
» Odpowiedzi: 480
» Wyświetleń: 208464
Zakończenie OC.
Ostatni post: tattooist
28-01-2025 20:10:16
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 1004
Cylinder Rys / Turysta 73...
Ostatni post: Dinozaur
28-01-2025 02:39:42
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 532
Romet kowalewo
Ostatni post: Dawdzio
28-01-2025 00:59:38
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 93
witam klawych koleżków
Ostatni post: romek
27-01-2025 23:58:56
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 110
Co to za rower?
Ostatni post: Jędrzej
27-01-2025 23:22:54
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 106
Wygląd świecy Ogar 200
Ostatni post: Dinozaur
27-01-2025 15:32:24
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 395
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: romek
27-01-2025 00:36:52
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1620
Zalewa gaźnik i bardzo wy...
Ostatni post: romek
27-01-2025 00:31:24
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 261

Reklama