Łogórkowy komarek boży- Komar 2320 1970r.
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Łogórkowy komarek boży- Komar 2320 1970r.
Repliki części do Komara 232 i 2320 polecam w firmie Klask Moto
https://shop.klasykmoto.pl/kategoria-pro...motorynka/
1. osłona łańcucha
2. osłony gaźnika (inne są do 2320, idą takie jak do 2330 i 2350)
3. bagażnik
4. wsporniki bagażnika i tylnego błotnika
5. wsporniki przedniego błotnika, są dłuższe niż te do 2330 i 2350
6, stojak centralny 232, 2320
i wiele innych części, blaszka cięgna hamulca tył też jest i pasuje
Ogólnie polecam od nich wszystkie elementy blacharskie, są naprawdę dobrze zrobione, choć z blachy 1 mm, a nie 0,8 jak w oryginale. Dla mnie in plus, ale wiadomo, każdy sam decyduje. Części nie wymagają przeróbek itp, a po pomalowaniu i zamontowaniu na Robaku różnicy nie ma.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-06-2022 14:52:39 przez joozek.)
|
|
10-06-2022 14:42:17 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Debesta (06-10-2022)
|
łogór 200
Ostatni ch#j Polski
Liczba postów: 588
Imię: Tomek
Skąd: Małopolska
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Łogórkowy komarek boży- Komar 2320 1970r.
K:A ja jestem durnym osłem, Tak?
J:Tak
J:Ostatnim ch... Polski To ci mogę zapowiedzieć.
„Każdy człowiek musi w jakiś sposób żyć, nie jak to się mówi byle jak”
|
|
14-06-2022 16:00:42 |
|
|
łogór 200
Ostatni ch#j Polski
Liczba postów: 588
Imię: Tomek
Skąd: Małopolska
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Łogórkowy komarek boży- Komar 2320 1970r.
Mały apdejt,
Tulejka hamulca zakupiona druga, teraz blaszka wchodzi jak nie powiem co w Mariolę.
Wpadło kilka rzeczy miedzy innymi pręt hamulca,guma siedzenia,kranik na zgodny z rocznikiem,napinacze łańcucha,pedały yyy przepraszam ze tak powiedziałem,tu tego homoseksualiści wszystko oryginał z epoki to znaczy się zmd oryginał PRL jedyny taki zobacz.
Przeciętnie rzecz biorąc ugulem zapadła decyzja o łupaniu silnika chociaż by ze względu na tulejkę walka.
Z dobrych wieści okazało się ze cylinder po rozwiertaniu, będzie miał pierwszy szlif.
I ty pytanie do bożych użytkowników.berta zaczęła robić teraz tłoki o wymiarze 38,23 almot standardowo 38,25. Który wybrać.
Osobiście zawsze zakładałem berte i byłem zadowolony z almotem doświadczenia nie miałem jak prezydent z kobietom.
Kowal od szlifu mówi ze i na tym i na tym będzie chodzili bo on przed oddaniem cylindra może jeszce coś tam szlifować,przehonowac i tak dalej i tak dalej.
Wiadomo nikt z tego strzelać nie będzie ale szkoda by było tego czasu pienionszkow bożych jakby się miło przytrzeć zaraz
K:A ja jestem durnym osłem, Tak?
J:Tak
J:Ostatnim ch... Polski To ci mogę zapowiedzieć.
„Każdy człowiek musi w jakiś sposób żyć, nie jak to się mówi byle jak”
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-07-2022 10:24:15 przez łogór 200.)
|
|
14-07-2022 10:09:49 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|