Komarek 2350
|
Autor |
Wiadomość |
Deecuu
Mechatronik
Liczba postów: 252
Imię: Paweł
Skąd: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Romet Chart
|
|
04-01-2022 17:47:08 |
|
1 osoba postawiła piwo Deecuu za ten post:1 osoba postawiła piwo Deecuu za ten post.
bacablue (01-05-2022)
|
romek
019 rzondzi
Liczba postów: 2,238
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
|
04-01-2022 18:42:20 |
|
|
Deecuu
Mechatronik
Liczba postów: 252
Imię: Paweł
Skąd: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Romet Chart
|
|
04-01-2022 23:26:08 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komarek 2350
Ten typ pedału hamulca wprowadzono w modelu 2350 od 1971 roku, chociaż są domniemania że nawet od 1970. Oczywiście równolegle w modelu 2361, tzw sport. Stosowano go do II, ew III kwartału 1974 roku.
Mocowania pompki w tym modelu pamiętają jeszcze model 2330 z 1969 roku. Mają podcięcia do mocowania pompki tylko z jednej strony, do pompki.
Jeśli chodzi o tylny wahacz to taki jak Twój występował pod koniec 72 i w 73 roku. Tylna cześć na podwójnej blaszcze, odwrotnie spawanej niż w ogarach. Przednia cześć wahacza z obu stron spłaszczenia, które stosowano do końca, nawet w 2352 , czy Romet 100, czyli do 83 roku.
O korku nakręcanym wspomnieli inni, o czym zapomniałem napisać. Ten typ stosowano do 74 roku, potem korek wciskany, no i modelu T1.
Przy okazji, otwór pod kranik w komarach był z gwintem wewnętrznym.
Aha, jeszcze tabliczka dla tego modelu, mała z napisem ROMET, bez dopisku PREDOM. TA DOPIERO OD 74 ROKU.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-01-2022 23:44:27 przez joozek.)
|
|
04-01-2022 23:39:32 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Deecuu (01-05-2022)
|
Deecuu
Mechatronik
Liczba postów: 252
Imię: Paweł
Skąd: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Romet Chart
|
|
08-05-2022 16:56:17 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|