Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Pony] M2 różnice w ramie
Autor Wiadomość
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,754
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
M2 różnice w ramie
Witam wszystkich, mam pytanie które trochę być może pozwoli usystematyzować wiedzę motorynkową. Otóż jakiś czas temu zauważyłem, i pisałem nawet tu w jednym temacie, że ramy motorynek M2 się dosyć sporo od pewnego momentu różnią. Mniej więcej od 1984/1985r. główka ramy jest połączona z rurą główną nieco wyżej i pojawiło się wzmocnienie w połączeniu rury głównej z podsiodłową.

Stary typ ramy:
https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x9...417206.jpg

Nowy typ ramy:
https://archiwum.allegro.pl/oferta/romet...52140.html

Podejrzewam że zbiegło się ta zmiana z wprowadzeniem w 1984r. modelu M3, chodziło tu zapewne o unifikację i żeby silnik 025 lepiej pasował. W związku z tym mam kilka pytan na które może ktoś zna odpowiedź.

1. Kiedy dokładnie (miesiąc) wprowadzono model M3
2. Czy mocowania silnika mogły się różnić, bo czasem widać że silnik jest nieco bardziej obwisły, mówię tutaj zarówno o dwóch wersjach M2 jak i między M2-M3
3. Kiedy zlikwidowano ucho do głowicy
4. Niech mi ktoś wyjaśni jakie były rodzaje podnóżków i w jakich latach Wink
5. Były w końcu M3 z kierownicą na mostku?
6. Czy ramy różniły się rozstawem osi?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2022 15:22:40 przez romek.)
12-02-2022 15:07:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: Dinozaur
Dzisiaj 12:45:43
» Odpowiedzi: 49
» Wyświetleń: 3317
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: tramwajarz
Wczoraj 21:34:28
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 68503
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: usertm
Wczoraj 19:22:05
» Odpowiedzi: 41
» Wyświetleń: 8059
Dziurawy bak Ogar 200
Ostatni post: romek
Wczoraj 13:39:09
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 214
3 ROVERy do rozpoznania
Ostatni post: zaz
16-09-2025 23:18:24
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 146
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Bob_Harley
15-09-2025 23:31:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 269
Junak M10 sprzęgło
Ostatni post: ZielonyTRN
15-09-2025 19:28:59
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 87
Finanse forum
Ostatni post: romek
15-09-2025 12:08:39
» Odpowiedzi: 100
» Wyświetleń: 39166
Wigry 2 1975
Ostatni post: zaz
15-09-2025 05:11:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 129
Króciec JAWA50/Ogar200-Am...
Ostatni post: Fearevil
15-09-2025 00:20:20
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 283
[K] Części do rowerka Smy...
Ostatni post: Piotrekdriver1
14-09-2025 21:32:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 145
cześć
Ostatni post: kawu26
14-09-2025 11:03:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 103
Współczesny tłumik do Rom...
Ostatni post: tramwajarz
13-09-2025 19:51:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 316
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
11-09-2025 13:41:55
» Odpowiedzi: 45
» Wyświetleń: 3034
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
11-09-2025 09:22:55
» Odpowiedzi: 60
» Wyświetleń: 8331

Reklama