Moje boje, Ogar 200 - dla wytrwałych
|
Autor |
Wiadomość |
dimmus
Nowy
Liczba postów: 16
Imię: Piotrek
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Moje boje, Ogar 200 - dla wytrwałych
Jak czegoś nie jestem do końca pewien, to pomagam się YT, tam gościu pokazuje jak odrestaurowuje jawe50. Też zmienia sprężyny na segery i myślałem że tak faktycznie będzie pewniej. Kilka silników przerobiłem w swoim życiu i zawsze sprężynki montowałem, o segerach dopiero w tych filmach się dowiedziałem, myślałem że tak będzie lepiej/pewniej, ale jak piszecie, rowek jest półokrągły i seger nie będzie siedział tak pewnie jak skrzynka, więc chyba za Waszą radą i przemyśleniami, założę sprezynki.
Łatwiejsza część zrobiona, teraz trzeba będzie wziąć się za nadwozie.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
|
|
08-08-2021 21:38:50 |
|
|
Debesta
Człowiek Sztos
Liczba postów: 1,480
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Moje boje, Ogar 200 - dla wytrwałych
Jak zamawiałem Aliena do wski, to w zestawie miałem segery i nie bylo opcjonalnych drutów. Zastanawiałem sie co tu mi gościu naslal, jak to ma działać. Po przyjrzeniu sie tłokowi, okazało sie ze rowek ma przekrój kwadratu, w związku z czym seger idealnie tam pasuje. Gdyby m założył sprężynki mogłoby byc różnie. Dlatego przy wymianie tłoka na współczesny, zawsze trzeba go dokładnie obejrzeć, bo nie każda marka stosuje fabryczne rozwiązania.
"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
|
|
08-08-2021 21:57:21 |
|
|
dimmus
Nowy
Liczba postów: 16
Imię: Piotrek
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Moje boje, Ogar 200 - dla wytrwałych
Gwint amortyzatora naprawiony. W sumie 15 minut roboty.
Pasowała szpilka z rozrządu. Kawałek musiałem dogwintować, wklejone na mocnym kleju do gwintów.
Została trudniejsza część, muszę dorwać stopkę hamulca żeby ramę dokończyć. Jak się okazuje, wcale nie jest to prosty temat.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
|
|
28-08-2021 21:15:31 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|